Reklama
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Film
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Interia
Film
Recenzje
Recenzje
Recenzja
"Pokusa": Kolejne "365 dni"? Niekoniecznie
Recenzja
"Chleb i sól": Lato się przełamało
Reklama
Reklama
Recenzja
"Mężczyzna imieniem Otto": Mieć Toma Hanksa za sąsiada
Oscary 2023
"Duchy Inisherin": Irlandzkie duchy są bardzo polskie
Oscary 2023
"Na Zachodzie bez zmian": Wojna zabija niewinność każdej strony
Recenzja
"Argentyna, 1985": Sądowy dramat w najlepszym wydaniu
Oscary 2023
"Babilon". Absurdalnie długi truizm o zepsuciu Hollywood
Recenzja
"Niebezpieczni dżentelmeni": Komedia pomyłek i używek
Recenzja
"Till": Zobaczcie, co zrobili mojemu synkowi
Recenzja
"Fenomen": Jerzy Owsiak i siema! [recenzja]
Recenzja
"Ślub doskonały": Żenująco nieśmieszna komedia
Recenzja
"M3GAN": Laleczka
Recenzja
"Gra Fortuny": Nazywam się Statham. Jason Statham
Recenzja
"Na twoim miejscu": Ciało obce
Recenzja
"Bielmo": Tytuł to pierwsza wskazówka
Oscary 2023
"Fabelmanowie": Spielberg kieruje kamerę na siebie