Reklama
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Film
Wiadomości
Recenzje
Wywiady
Filmy
Wg daty
Wg oceny
Tytuły A-Z
Gatunki
Zwiastuny
Repertuar kin
Miejscowości
Kina
Filmy
Gwiazdy
Galerie
Raporty specjalne
Program TV
Zamknij
Interia
Film
Recenzje
Recenzje
Recenzja
"Krime Story. Love Story": Niewymuszone i spontaniczne. Sensowne?
Recenzja
"This Much I Know To Be True": Pytania do Nicka Cave'a
Reklama
Reklama
Oscary 2022
"Córka": Kto tu jest tak naprawdę zagubiony?
Recenzja
"Moonfall": Z księżyca spadłeś?
Recenzja
"Miłość, seks & pandemia": Ewangelia według Patryka Vegi
Oscary 2022
"Oczy Tammy Faye": Bezpieczna droga po Oscary
Oscary 2022
"Najgorszy człowiek na świecie": Bad Timing
Oscary 2022
"Zaułek koszmarów": Amerykański sen
Recenzja
„8 rzeczy, których nie wiecie o facetach”: Bzdury w imię miłości
Recenzja
"Król Internetu": Przedawkowanie social mediów
Recenzja
"Gierek": "Klan" w wersji PRL doprawiony szczyptą "07 zgłoś się"
Recenzja
"Oskarżony": Złożoność życia w erze MeToo [recenzja]
Recenzja
"Hazardzista". Tylko umarli widzieli koniec wojny [recenzja]
Recenzja
"C’mon C’mon": Pogadajmy
Recenzja
"355": Kłopoty? Zadzwoń do swojej agentki!
Oscary 2022
"Psie pazury": Jak Jane Campion wodzi nas za nos