Newsroom › 2023-05-02
2023-05-02
- 15:30 Kino na Granicy: Urok zwykłych spotkań, luz i brak rywalizacji
- 14:52 Keanu Reeves po 20 latach reaktywuje swój zespół! Będzie nowa płyta
- 14:35 "Apokawixa", czyli Bałtycka Masakra Toksycznymi Zombie Sinicami [recenzja]
- 13:43 "More Than Ever": Pozwól mi umrzeć na własnych zasadach [recenzja]
- 12:47 Dzieci się go bały. Na koniec zdjęć wynajął... furgonetkę z lodami
- 12:38 Mastercard OFF CAMERA 2023: Lekcje opowiadania historii. Kronika festiwalowa
- 12:32 "Bad Boys 4”: Ioan Gruffudd zagra w nowej odsłonie. O czym opowie nowa część?
- 12:12 "Gladiator 2": Pedro Pascal w kontynuacji światowego hitu? Negocjuje rolę
- 12:10 "When You Finish Saving The World": Jak wypada film Eisenberga? "Ujmuje swą szczerością"
- 11:01 Robert Pattinson w roli seryjnego mordercy. Powstaje nowy film Netflixa
- 11:00 Dwayne Johnson: Największe muskuły Hollywood?
- 10:57 Met Gala 2023: Gwiazdy zaszalały z kreacjami. Jared Leto przebrał się za... kota
- 10:56 Gwiazdor kultowej komedii był molestowany przez znanego reżysera
- 10:11 Anna Kazejak: "Widzieć coś, czego inni nie widzą" [WYWIAD]
- 10:10 Kino na Granicy: Holland, Łazarkiewicz, Adamik i inni. Spotkanie "filmowego klanu"
- 10:02 "Super Mario Bros. Film" przekroczył barierę miliarda dolarów zysku
- 09:58 "Na krawędzi": Sylvester Stallone powróci do roli Gabe’a Walkera
- 09:51 Harvey Weinstein zatrudnił adwokatkę, która broniła Billa Cosby’ego
- 05:55 "Kingsajz": Najsłynniejsze krasnoludki polskiego kina
2023-05-02
- 15:34 Magdalena Boczarska o nagości na planie filmowym
- 15:30 Magdalena Boczarska o projekcie marzeń
- 15:25 Magdalena Boczarska o powrotach do Krakowa i Mastercard OFF CAMERA
- 14:34 Anna Kazejak o krytyce i projektach komercyjnych
- 14:29 Anna Kazejak: „Widzieć coś, czego inni nie widzą”
- 14:23 Anna Kazejak o wyzwaniach młodych filmowców
- 14:18 Anna Kazejak o kobietach w męskim świecie filmu
- 14:13 Anna Kazejak o Mastercard OFF CAMERA i kinie niezależnym
- 13:08 Mastercard OFF CAMERA 2023: Lekcje opowiadania historii