Reklama

Reklama

Johnny Depp: Reklamowane przez aktora perfumy najpopularniejsze na świecie

Mimo procesu i ciążących na Johnnym Deppie zarzutów, marka Dior nie zrezygnowała ze współpracy z aktorem, który od 2015 roku jest twarzą ich sztandarowego zapachu dla mężczyzn. Choć była to ryzykowna decyzja, z perspektywy czasu okazała się bardzo opłacalna dla Diora. Reklamowany przez Deppa zapach, według danych Google, jest drugim najpopularniejszym zapachem na świecie.

Mimo procesu i ciążących na Johnnym Deppie zarzutów, marka Dior nie zrezygnowała ze współpracy z aktorem, który od 2015 roku jest twarzą ich sztandarowego zapachu dla mężczyzn. Choć była to ryzykowna decyzja, z perspektywy czasu okazała się bardzo opłacalna dla Diora. Reklamowany przez Deppa zapach, według danych Google, jest drugim najpopularniejszym zapachem na świecie.
Johnny Depp nie stracił wartości reklamowej /Atsushi Tomura /Getty Images

Depp reklamuje perfumy

Marka Dior już w 2016 roku stanęła przed trudną decyzją, czy kontynuować współpracę z aktorem. Przypomnijmy, że w obliczu rozwodu z Amber Heard, który został sfinalizowany w 2017 roku, aktor był oskarżany o przemoc domową.

Jeden z najbardziej cenionych aktorów popadł wówczas w niełaskę branży filmowej. Mógł jednak liczyć na wsparcie francuskiej marki, która ani wtedy, ani podczas tegorocznego medialnego procesu, nie wycofała się ze współpracy z nim.

"W przeszłości, gdy gwiazda została o coś oskarżona, nawet bez procesu, luksusowe marki same się wycofywały. Ale współpraca Deppa i Diora jest jednym z nielicznych, niezwykle rzadkich przypadków, kiedy marka decyduje się dalej współpracować z gwiazdą, mimo kontrowersji" - podkreślił w rozmowie z "L’Officiel" Robert Burke, założyciel firmy konsultingowej.

Reklama

Choć była to niepopularna, wręcz ryzykowna decyzja, okazała się zyskowna. W ciągu zaledwie kilku tygodni popyt na reklamowany przez Deppa zapach gwałtownie wzrósł. W marcu liczba wyszukiwań zapachu Sauvage wynosiła 823 tys., aby w kwietniu sięgnąć ponad 1,2 mln wyszukiwań, podaje "L’Officiel". Według danych wyszukiwarki Google, Dior Sauvage jest obecnie drugim najpopularniejszym zapachem na świecie, wyprzedzają go jedynie perfumy Baccarat Rouge 540.

Jeszcze w trakcie trwania procesu entuzjaści Deppa postanowili sięgnąć po, jak to niektórzy określili, zapach sprawiedliwości. W komentarzach zamieszczonych na stronie sieci popularnej drogerii, co chwila przewijał się #JusticeForJohnnyDepp, a konsumenci uzasadniali swój zakup chęcią wsparcia samego aktora, jak i marki, która nie odwróciła się do niego plecami.

Zobacz też:

Ten film wywołał w Polsce skandal. Teraz okazuje się, że to nie koniec

Erotyczne sceny i śmiałe sesje? Tak zaczynała polska gwiazda

Niewiarygodne, do czego się posunął, by zdobyć sławę. Wstrząsające sceny

Był u szczytu sławy, gdy zniknął. Kariera zniszczona przez seks

Więcej newsów o filmach, gwiazdach i programach telewizyjnych, ekskluzywne wywiady i kulisy najgorętszych premier znajdziecie na naszym Facebooku Interia Film.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Johnny Depp

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL