Reklama

Media Desk Polska znowu działa

Po siedmiomiesięcznej przerwie wznawia działalność biuro informacyjne Programu Media Wspólnoty Europejskiej - Media Desk Polska. Biuro otwiera Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych, działając na mocy upoważnienia Ministra Kultury i umowy zawartej ze Wspólnotą Europejską.

Podstawowym zadaniem Biura jest zapewnienie profesjonalistom branży audiowizualnej jak najszerszego dostępu do aktualnych informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia w ramach Programu Media Unii Europejskiej.

Konkurs na stanowisko dyrektora Media Desk Polska został rozstrzygnięty - nowym dyrektorem została Joanna Wendorff, absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, filologii angielskiej, specjalizacji: współczesna literatura i kultura amerykańska oraz Podyplomowego Wydziału Produkcji Filmowej w Szkole Filmowej w Łodzi.

Joanna Wendorff prowadziła międzynarodową agencję impresaryjną Andfriends, reprezentującą twórców filmów reklamowych oraz była współwłaścicielką Studia Filmowego Anima-pol.

Reklama

Program Media istnieje od ponad 15 lat i jest jednym z najważniejszych elementów polityki audiowizualnej Unii Europejskiej.

Jego podstawowym zadaniem jest wspieranie europejskiego przemysłu audiowizualnego poprzez system zwrotnych i bezzwrotnych pożyczek i grantów finansowych, ale przede wszystkim poprzez tworzenie warunków do działań koprodukcyjnych, wspólnych inicjatyw, wymiany intelektualnej i handlowej, rozwój dystrybucji oraz promocję twórczości europejskiej.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: biuro
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy