Reklama

Będzie sequel "Diabeł ubiera się u Prady"

Lauren Weisberger, autorka książki "Diabeł ubiera się u Prady" potwierdziła, że w przyszłym roku na rynek trafi druga część bestsellera. "Revenge Wears Prada" ("Zemsta ubiera się u Prady") pojawi się dokładnie 10 lat po wydaniu części pierwszej.

Powrót "Diabła" planowany jest na kwiecień 2013 roku. Bohaterką kontynuacji ponownie jest Andrea "Andy" Sachs - młoda dziewczyna z małego miasteczka, która zapragnęła zrobić w Nowym Jorku karierę dziennikarską i trafiła do redakcji luksusowego modowego magazynu "Runway". Tam czekała na nią szefowa z piekła rodem, Miranda Priestly.

Na podstawie książki powstał w 2006 roku film pod tym samym tytułem, a rola Andy sprawiła, że kariera Anne Hathaway nabrała tempa. Największe jednak zainteresowania czytelników i widzów wzbudził fakt, że postać demonicznej szefowej wzorowana była podobno na guru świata mody - Annie Wintour. Lauren Weisberger faktycznie zdarzyło się pracować jako asystentka Anny Wintour w amerykańskiej edycji "Vogue'a". Publicznie jednak nie potwierdziła, że było to inspiracją do napisania "Diabła".

Reklama

Po ośmiu latach ponownie spotykamy Andy, która jest redaktorką "The Plunge" - największego magazynu skierowanego do panien młodych. Bohaterka pracuje ramię w ramię z Emily, niezbyt sympatyczną koleżanką z czasów "Runway", ale teraz są najlepszymi przyjaciółkami. Andy nie tylko pracuje w piśmie ślubnym, ale też szykuje się do własnego ślubu. Bajka nie potrwa jednak długo, ponieważ jak sugeruje już sam tytuł - "Revenge Wears Prada: The Devil Returns" ("Zemsta ubiera się u Prady: Powrót Diabła") - Miranda powróci.

Póki co nie mówi się jeszcze o filmowym sequelu, ale patrząc na sukces kinowy pierwszej części - jest to z pewnością kwestia czasu.

Ciekawi Cię, co w najbliższym czasie trafi na ekrany - zobacz nasze zapowiedzi kinowe!

Chcesz obejrzeć film? Nie możesz zdecydować, który wybrać? Pomożemy - poczytaj nasze recenzje!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: diabły | ubierać | diabeł
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy