Reklama

Tylko "Bitwa na głosy" zyskała

Pierwszy majowy weekend nie pomógł muzycznym programom. W porównaniu z poprzednim tygodniem, kolejny spadek - o ponad 100 tysięcy widzów - zanotowały "X Factor" i "Must Be the Music". Zyskała jedynie "Bitwa na głosy".

Można było spodziewać się takich wyników. Najnowsze odcinki muzycznych show zostały wyemitowane bowiem w trakcie długiego weekendu majowego, podczas którego wielu Polaków wyjeżdża na urlopy.

Weekend był trudny zwłaszcza dla programów "Must Be the Music" i "X Factor". Zarówno w sobotę (30 kwietnia), jak i niedzielę (1 maja) pozycje miały silną konkurencję. Bardzo dobre wyniki miał w sobotę film "Karol, człowiek który został papieżem", emitowany na TVP1 w przeddzień beatyfikacji Jana Pawła II. Niedzielny papieski koncert na Polsacie oraz kolejny odcinek serialu "Ranczo" (TVP1) odebrały natomiast widownię "X Factorowi".

Reklama

Program "Must Be the Music" zgromadził w sobotę, 30 kwietnia, 2 671 241 widzów przed telewizorami. Przypomnijmy, że tydzień temu (23 kwietnia) show obejrzało 2 889 199 Polaków.

Z kolei widownia "X Factora" to 3 797 987 osób. Przed tygodniem program miał 3 922 263 widzów.

W ten weekend zyskała jedynie "Bitwa na głosy", a to zapewne ze względu na mocny pojedynek półfinałowy zespołów Haliny Młynkowej i Urszuli Dudziak. Program w sobotni wieczór, 30 kwietnia, obejrzało 2 885 810 widzów. To wzrost, w porównaniu z poprzednim weekendem o 46 364, kiedy to show zgromadziło przez telewizorami 2 839 446 osób.

Nie zmienia to faktu, że najchętniej oglądanym programem muzycznym wciąż pozostaje "X Factor". Wyniki show nie mogą jednak zadowolić jego producentów.

"Bitwa na głosy" - zobacz nasz raport specjalny!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: głos | Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy