Reklama

"Squid Game" najpopularniejszym serialem Netfliksa

"Squid Game" został właśnie oficjalnie najpopularniejszym serialem w historii Netfliksa. Koreańska produkcja pobiła rekord "Bridgertonów".

"Squid Game" został właśnie oficjalnie najpopularniejszym serialem w historii Netfliksa. Koreańska produkcja pobiła rekord "Bridgertonów".
"Squid Game" stał się światowym fenomenem /materiały prasowe

"Bridgertonowie" krótko cieszyli się rekordem oglądalności platformy Netflix.

"Squid Game" numerem jeden Netfliksa

Właśnie ogłoszono, że serial "Squid Game" w ciągu pierwszych 28 dni na platformie był oglądany na 111 mln kont. Rekord "Bridgertonów" został więc pobity aż o 29 milionów!

Reklama

Przypomnijmy, że Netflix zalicza konto, jeśli którykolwiek z odcinków był na nim oglądany nieprzerwanie przez co najmniej 2 minuty.

"Squid Game" - fabuła, zwiastun, obsada. Będzie 2. sezon?

"Squid Game" to historia 456 bardzo różnych osób z Korei Południowej, którzy pogrążeni są w ogromnych długach. Dzięki udziałowi w grze, mają nadzieję wyjść na prostą. Podstawowe zasady są jasne: przegrany ginie, a zwycięzca może być tylko jeden.

W serialu występują nieznani widzom aktorzy. Sensacją okazała się HoYeon Jung ze "Squid Game"Profil 27-latki w mediach społecznościowych, która zagrała gracza numer 067, obserwuje ponad 13 milionów użytkowników! Aż trudno uwierzyć, że występ w serialu był jej aktorskim debiutem.

Czytaj więcej:
"Squid Game": Będzie 2. sezon? Wcześniej serialu nikt nie chciał
"Squid Game": Debiutantka HoYeon Jung została międzynarodową gwiazdą!

Pierwszy sezon serialu ma dziewięć odcinków. Wielu widzów twierdzi, że zakończenie może sugerować, że doczekamy się kontynuacji. Jednak oficjalnie nie potwierdzono, że powstanie drugi sezon "Squid Game". Netflix chciałby, żeby powstał 2. sezon, ale wszystko zależy od południowokoreańskiego reżysera, twórcy serialu.

"Nie mam jeszcze opracowanego scenariusza drugiego sezonu" - przyznał Hwang Dong-hyuk.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Squid Game
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama