Reklama

Reklama

Paulina Młynarska atakuje Matę! Za co mu się oberwało?

Raper Mata (właśc. Michał Matczak) rozpoczął współpracę z McDonald's. Od dziś w restauracjach amerykańskiego giganta kupić można zestaw sygnowany jego pseudonimem. Działanie to wyraźnie nie spodobało się Paulinie Młynarskiej. "Patoćwierćinteligecja" - skomentowała dosadnie. Jej zdaniem muzyk, który ma tak duży wpływ na młodych ludzi, nie powinien promować niezdrowego jedzenia.

Mata (Fryderyk Festiwal 2021 - gala muzyki rozrywkowej i jazzu)

Gdy dwa lata temu Mata stworzył swój pierwszy głośny utwór "Patointeligencja", Michał Matczak był postrzegany jako zbuntowany syn swojego ojca, znanego prawnika Marcina Matczaka. 

Teraz to profesor prawa jest nazywany "ojcem Maty", bo jego syn przebojem podbił scenę muzyczną i został uznany za głos pokolenia Z. Młody muzyk ma już na swoim koncie dwa studyjne albumy, dostał także Fryderyki w kategoriach: Debiut Roku i Album Roku Hip-Hop. 

Mata i współpraca z McDonald's

Ostatnio kraj obiegła wiadomość, że Mata wszedł we współpracę z firmą McDonald’s i od tego tygodnia będzie można kupić w restauracjach tej marki limitowany zestaw sygnowany jego pseudonimem "33Mata". Informację o tej współpracy zapowiedział w swoich social mediach sam muzyk, pojawiła się ona także w formie krótkiego i niewiele wyjaśniającego klipu w social mediach McDonald’sa. W zestawie Maty znajduje się cheeseburger, frytki i napój matchak latte na bazie herbaty matcha i z dodatkiem wanilii. 

Reklama

Fani rapera przypominają, że w zeszłym roku podobną współpracę z restauracjami fast food podjął w Stanach Zjednoczonych raper Travis Scott.

Paulina Młynarska ostro krytykuje Matę!

Nie wszystkim jednak akcja promocyjna Maty i McDonald’s przypadła do gustu. Swój bardzo krytyczny post w tej sprawie zamieściła na Instagramie Paulina Młynarska, która jest oburzona, że osoba, która ma tak wielki wpływ na młodych ludzi, promuje niezdrowe jedzenie. 

"Do tej pory nie komentowałam informacji o Macie, ani o Macie i Matczaku tacie. Co mnie obchodzi? Ale kiedy ktoś, kto ma realny wpływ na zachowania wielkich grup młodych ludzi, zachęca za kasę do jedzenia najbardziej szkodliwego żarcia, jakie istnieje, to chyba trzeba coś powiedzieć. Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz, co to jest otyłość, cukrzyca i zawał?"- napisała.

Młynarska nawiązała też do faktu, że Mata do tej pory kreował się na buntownika, który jest krytyczny wobec korporacji. "To ma być ta Twoja kontestacja? Pod tym szyldem? #patoćwierćinteligecja Zestaw Maty" – sparafrazowała tytuł utworu rapera. Dziennikarka nie omieszkała wspomnieć także o innych gwiazdach, które podpisują kontrakty reklamowe z markami sprzedającymi niezdrowe produkty. „(...) tak, to samo mówię do Szyca i Żebrowskiego oraz do innych znanych osób, które za kasę reklamują ultra niezdrowe żarcie i substancje” – dodała na koniec dziennikarka.

Czytaj także: "Rolnik szuka żony": Skandal wokół programu. Jeden z uczestników zdradził szokujące szczegóły produkcji

Czytaj także: "Venom 2: Carnage" w polskich kinach!

Czytaj także: Dawid Ogrodnik na plakacie filmu "Wszystkie nasze strachy"

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: mata | Paulina Młynarska

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje