Reklama

"Wojownicze Żółwie Ninja": DZIESIĘĆ FAKTÓW DOTYCZACYCH ŻÓŁWIOMANII

-Pierwszy komiks opowiadający o Wojowniczych Żółwiach Ninja pojawił się na rynku w 1984 roku. Miało to być pojedyncze wydanie stworzone przez Kevina Eastmana i Petera Lairda, którzy pożyczyli na ten cel pieniądze od wujka Eastmana. Jak się później okazało, to był tylko początek...

-W 1988 roku ruszył pierwszy etap żółwiomanii zapoczątkowany serialem telewizyjnym, grami wideo i filmem (1990). Figurki Wojowniczych Żółwi Ninja stały się bestsellerami plasując się tuż za figurkami G.I Joe i bohaterów Gwiezdnych Wojen.

-Nowa faza żółwiomanii rozpoczęła się w 2012 roku animowaną komputerowo serią emitowaną na kanale Nickelodeon. Serial okazał się przebojem, a pierwszy odcinek oglądało 12 milionów widzów.

Reklama

-Od tamtej pory serial obejrzało na całym świecie ponad 100 milionów widzów.

-Od jesieni 2012 roku sprzedano ponad 10 milionów figurek Wojowniczych Żółwi Ninja

-W 2013 roku żółwie zyskały tytuł najpopularniejszej zabawki akcji dla chłopców.

-Także w 2013 roku, firma FILA wprowadziła na rynek pierwsze tenisówki z serii Wojownicze Żółwie Ninja, która sprzedała się on-line w ciągu 15 minut od premiery.

-Każdego miesiąca ponad 1 milion gości odwiedza stronę poświęconą żółwiom na Nick.com.

-Ankiety pokazują, że ulubieńcami fanów są Michelangelo i Raphael, ale Leonardo i Donatello mają także swoich zagorzałych zwolenników.

-Stworzenie w 2014 roku postaci żółwi wymagało pracy zespołu ponad 400 animatorów oraz produkcji kina żywej akcji na pełną skalę.

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Wojownicze Żółwie Ninja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy