"Pokusa": EKIPA
LEE DANIELS (Reżyseria, scenariusz, produkcja)
W wieku 21 lat założył instytucję, która pomagała domom opieki społecznej oraz szpitalom. Jednocześnie próbował swoich sił jako scenarzysta. Pracował jako agent Michaela Shannona czy Aishwaryi Raid. Później założył firmę produkcyjną Lee Daniels Entertainment, już na początku odnosząc sukces z "Czekając na wyrok" Marca Forstera. W 2005 roku zadebiutował jako reżyser filmem "Zawód zabójca", a kilka lat później świat usłyszał o nim za sprawą "Hej, skarbie", za który był nominowany do Oscara w kategorii Najlepszy Reżyser. Po "Pokusie" zamierza nakręcić pilot serialu "Valley Of The Dolls".
HILARY SHOR (Produkcja)
Amerykańska producentka, która doświadczenie zdobywała przy okazji "Ludzkich dzieci" Alfonso Cuarona, "Oka obserwatora" Stephana Elliotta oraz disneyowskiego "Tarzana".
ED CATHELL III (Produkcja)
Produkuje pełnometrażowe filmy fabularne już od ponad dwudziestu lat. Może pochwalić się takimi tytułami jak "Stone" Johna Currana, "Pożegnanie z niewinnością" Davida Schwimmera czy "Sekretne życie pszczół" Giny Prince-Bythewood. Niedługo na ekrany kin wejdzie "Playing For Keeps" Gabriele Muccino z Gerardem Butlerem i Jessicą Biel.
ROBERTO SCHAEFER (Zdjęcia)
Uznany autor zdjęć, który zaczynał u boku Marca Forstera w "Czekając na wyrok", "Zostań" oraz "Marzycielu". Na koncie ma również takie filmy jak "007 Quantum of Solace" Marca Forstera, "Co w trawce piszczy?" Tima Blake'a Nelsona czy "Schyłek nocy" Davide Ferrario.
DANIEL T. DORRANCE (Scenografia)
Zaczynał karierę jako asystent scenografa przy takich filmach jak "Hook" Stevena Spielberga czy "Dracula" Francisa Forda Coppoli. Później zdobywał wiedzę i doświadczenie na planach "Braveheart - Walecznego Serca" Mela Gibsona, "Mavericka" Richarda Donnera czy "Szeregowca Ryana" Stevena Spielberga. Jako scenograf pracował między innymi przy "Zakładniku" Michaela Manna oraz "Kowbojach i obcych" Jona Favreau.
CAROLINE ESALIN-SCHAEFER (Kostiumy)
Kostiumograf specjalizująca się w kinie niezależnym. Może pochwalić się kostiumami do takich filmów jak "Nie wracaj w te strony" Wima Wendersa, "Co w trawce piszczy?" Tima Blake'a Nelsona, "Balast" Lance'a Hammera czy "Bóg zemsty" Rogera Donaldsona.
JOSEPH KLOTZ (Montaż)
Za montaż "Hej, skarbie" był nominowany do Oscara, pracował również przy "Między światami" Johna Camerona Mitchella, "Violet i Daisy" Geoffreya Fletchera, "Udław się" Clarka Gregga, "The Living Wake" Sola Tryona oraz "Świetliku" Phila Morrisona.