Reklama

"Kot": KOT W LICZBACH

Przedmieścia Anville (osiedle w Simi Valley, Kalifornia)

zbudowano 24 domy i 22 garaże.

wysokość domu: 15m łącznie z kominem.

szerokość i długość: 8m x 8m (bez frontowej i tylnej werandy).

18 akrów dookoła domów zostało nawodnionych, a na 66 km2 terenu położono trawę.

zbudowano 1,5 km płotu.

zużyto 26 mln litrów wody, żeby zapewnić zieleń na planie podczas budowania scenografii i realizacji zdjęć.

zużyto ponad 20 km grafitu, żeby skonstruować drzewa i krzaki w stylu Suessa (lokalizacje w Simi i Pomona).

Reklama

zużyto ponad 1500 litrów liliowej farby, aby pomalować domy.

Kostium i charakteryzacja Kota

z angory i ludzkich włosów wykonano trzy kostiumy Kota.

każdy ważył nieco ponad 1,5 kg.

ogon i uszy poruszały się dzięki bateriom (zestaw baterii ukryty był w kostiumie w okolicach brzucha Myersa).

charakteryzacja Myersa trwała 2,5 godz., 10 minut trwało założenie kostiumu Kota, a 15 minut – usunięcie makijażu.

Centrum miasta Anville (Pomona, Kalifornia)

zużyto 18 tys. m3 styropianu do stworzenia symboli na fasadach sklepów.

Lizak miał 3 metry średnicy.

Panna młoda i pan młody mieli 4,5 metra wysokości.

Hot Dog był długi na prawie 8 metrów.

wymalowano 24 fasady sklepów i umieszczono na nich symbole sprzedawanych w nich towarów.

na wymalowanie fasad sklepów zużyto ponad 2 tys. litrów farby.

Wehikuł Kota

wehikuł miał prawie 7 metrów długości i 2,5 metra szerokości.

ważył prawie 1,5 tony.

zbudowany został od podstaw zgodnie z projektem.

osiągał prędkość prawie 80 km/godz.

zamocowany w tylnej części zbiornik z propanem tworzył płomienie.

kierowca siedział ukryty za przednim siedzeniem i kierował pojazdem patrząc w monitor (połączony z kamerą wyglądającą jak wsteczne lusterko).

kierowca kontaktował się przy pomocy radia z partnerem, który zdalnie kontrolował, płomienie i dym.

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Kot
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy