Reklama

Święto "Blair Witch" w Internecie

Po oszałamiającym sukcesie filmu "Blair Witch Project", jego twórcy nakręcili kontynuację, zatytułowaną "Book of Shadows: Blair Witch 2". Dystrybutor tytułu, firma Aristan Entertainment wspólnie z witrynami Yahoo!, Amazon.com i kilkoma innymi, postanowił zorganizować w Internecie trzydniowy festiwal dla fanów "Blair Witch".

Pytanie, które stawiają sobie ludzie związani z branżą filmową i internetową, brzmi jednak: "Czy sequel jest zdolny powtórzyć sukces pierwszej części filmu, zdobyć wysoką pozycję na listach światowych box office'ów i czy znowu publiczność ogranie szaleństwo, które opanowało ją wcześniej?". Niskobudżetowy film "Blair Witch Project", pozbawiony gwiazdorskiej obsady i zrobiony amatorskim sposobem, zrealizowany za kwotę zaledwie 30 tysięcy dolarów, zarobił nieprawdopodobną sumę 245 milionów dolarów!

"To był przypadek pojawienia się właściwego filmu we właściwym czasie, napędzanego dodatkowo przez wielką reklamę w Internecie" - powiedział Joe Berlinger, reżyser sequela "Book of Shadows: Blair Witch 2".

Reklama

Tym razem dystrybutor filmu, Artisan Entertainment, postanowiło wykorzystać wszystkie dostępne środki marketingowe na promocję sequela.

W środę, 25 października ruszy strona internetowa, oferująca pokazy materiałów filmowych i internetowe pogawędki, do których zaproszono takie gwiazdy jak Lindę Blair z "Egzorcysty" (ze względu na nazwisko!) i kontrowersyjnego muzyka Marylin Mansona. Organizatorzy internetowej imprezy przygotowali ponadto aukcję kostiumów z filmu i grę wideo "Blair Witch". Webfest potrwa trzy dni i poprzedzi premierę filmu, która odbędzie się 27 października, w weekend poprzedzający Halloween.

"Wszystkie sequele, mówią krytycy, nie są tak dobre jak oryginały" - mówi Marc Starpa, producent strony www.blairwitchwebfest.com. "Podjęliśmy wyraźne decyzje, by składniki naszej strony mogły egzystować również samodzielnie. To ważne dla internautów".

"Book of Shadows: Blair Witch 2" kosztował 12 mln dolarów, nie był kręcony w dokumentalnym stylu, tak jak część pierwsza, wprowadza nowe elementy typowe dla horroru i jest pełen efektów specjalnych.

Yahoo!
Dowiedz się więcej na temat: dystrybutor | święto | blair
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy