Reklama

Klaudia Halejcio kończy z aktorstwem? Robi karierę w... branży reklamowej

Na rynek wkracza agencja reklamowa Klaudii Halejcio. Biznesowym wspólnikiem aktorki jest jej narzeczony Oskar Wojciechowski.

Na rynek wkracza agencja reklamowa Klaudii Halejcio. Biznesowym wspólnikiem aktorki jest jej narzeczony Oskar Wojciechowski.
Klaudia Halejcio /Andras Szilagyi /MWMedia

"Pomysł na agencję reklamową wziął się tak naprawdę z mojej aktywności w social media. Od lat współpracuję z wieloma markami, agencjami, wydawcami" - opowiada Klaudia Halajecio. "Od lat sama opracowuję całe zlecenie, które dostaję. Wszyscy myślą, że marki dają mi szczegółowy scenariusz, określają dokładnie, jak ma wyglądać post czy stories z promocją produktu, gdzie mam zrobić zdjęcia itp. Tak jednak nie jest. Dostaję wytyczne, czego oczekuje marka, co ma się pojawić, co nie i dopiero sama tworzę cały kontent. Chcę, żeby te reklamy były inne, zabawne, wciągające. Możesz wejść w interakcję z odbiorcą, możesz naprawdę wpłynąć na to, że kupi twój produkt, a nie konkurencji" - dodaje.

Reklama

Klaudia Halejcio postanowiła założyć własną agencję reklamową, jednak nie zamierza działać sama. Zaangażowała zespół specjalistów, którzy mają skutecznie obsługiwać ruch online i osiągać wyniki sprzedaży oczekiwane przez klienta. By zbudować skuteczny digital marketing, pozyskała skutecznych marketingowców od tzw. content marketingu i social media. 

Biznesowym wspólnikiem aktorki jest jej narzeczony Oskar Wojciechowski.

Klaudia Halejcio i Oskar Wojciechowski: Maja agencję reklamową

"Zdecydowaliśmy się z Oskarem połączyć wiedzę i doświadczenie. Oskar od lat działa w branży, skupiając się na kampaniach mailingowych i display. Ma dostęp do bazy danych obejmującej ponad 10 milionów unikatowych kontaktów, które zgromadził samodzielnie i z pomocą współpracujących wydawców. Pozwala nam to na realizację kampanii mailingowych dla wielu branż. Dzisiaj prowadzimy mailingi dla branży motoryzacyjnej, deweloperskiej, modowej czy marketów budowlanych. Jesteśmy w stanie przygotować kampanie dla każdej branży" - zapewnia Klaudia Halejcio.

Agencja oferuje nie tylko realizację kampanii mailingowej czy display, ale również ich kompleksowe opracowanie - projektowanie kreacji, efektywne wdrożenie, analiza targetu i wyników na potrzeby przyszłych działań. Zweryfikowane bazy danych, atrakcyjne stawki oraz wysoki współczynnik konwersji przykuwają uwagę branży.

Sama agencja zapewnia, że nie ogranicza swoich usług do polskiego rynku. Ma o wiele większe ambicje i możliwości pozwalające na realizacje kampanii w innych krajach Europy. Ostatnio podejmowała współpracę z klientami z Czech, Węgier, Chorwacji czy Hiszpanii, korzystając z sieci afiliacyjnych.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Klaudia Halejcio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy