Reklama

Eksperymentalny projekt Koneckiego

Scenarzyści spoza środowiska filmowego, testy na internautach i konkurs z pulą nagród 15 tysięcy złotych - Tomasz Konecki przystępuje do realizacji nowego projektu kinowego.

Reżyser "Lejdis", "Testosteronu", "Ciała" i kultowego "Pół serio", ostatnio realizujący się jako wzięty twórca reklam z gwiazdami (m.in. Depardieu, DeVito, Kowalczyk, Karolak) i z absurdalnym poczuciem humoru (ostatnio m.in. "Drwale", "Po wuju"), wraca do kina z nowym projektem. Podobnie jak do tej pory znakiem firmowym nowego filmu Koneckiego będzie komediowa akcja, absurdalne poczucie humoru i doborowa obsada.

Reklama

- Ludzie z czasem mają dosyć tego samego, choćby nie wiem jak było dobre - mówi Konecki. - Sukcesy "Pół serio", którego konwencja była całkowitą niespodzianką dla widzów i krytyki, "Ciała" z trupem w roli głównej czy opartego na współpracy z blogerkami "Lejdis" pokazują, że polscy widzowie bardzo cenią sobie filmy zaskakujące, nieszablonowe. Zamierzam więc dalej robić to co do tej pory, a więc serwować widzom filmy, na które będą mieli ochotę wybrać się do kina i doskonale się na nich bawić - dodaje.

Nietuzinkowe podejście do filmu Koneckiego - artysty z dyplomem fizyka, wpisały się już na dobre w jego twórczość. Nie inaczej będzie też i tym razem. Nowy projekt Koneckiego powstał we współpracy z osobami niezwiązanymi do tej pory z filmem fabularnym, choć mającymi wiele wspólnego z rozrywką i kreatywnością: znanym szerokiej publiczności Robertem Górskim z Kabaretu Moralnego Niepokoju i Martyną Skibińską, copywriterką największych sieciowych agencji reklamowych i zdobywczynią licznych nagród na festiwalach reklamy.

W przygotowania do nowego filmu Konecki włączył także internautów, a szczególnie filmowców-amatorów. Od 11 stycznia znajdą oni na portalu MillionYou.com dwa storyboardy ze scenami z nowego projektu Koneckiego. Jeden opowiada o pewnym występie aktorskim, drugi dotyczy pracy w korporacji. W obydwu scenach znamy początek, w drugiej także i te elementy filmowcy powinni wykonać wiernie według storyboardu, natomiast rozwinięcie scen zależy wyłącznie od ich pomysłowości. Całość powinna trwać nie więcej niż 120 sekund.

- Zawsze fascynowała mnie publiczność i jej reakcje na różne sceny filmu. Dlaczego śmieją się do łez w momencie, który nie uznawałem za szczególnie zabawny? - mówi reżyser i główny juror konkursu. - Cieszę, że dzięki konkursowi będę miał możliwość podejrzenia sposobu myślenia i kreowania rzeczywistości filmowej przez dzisiejszych widzów. We wcześniejszych konkursach na MillionYou brały udział setki osób, więc liczymy wraz z ekipą mojego nowego filmu na wielką kreatywną ucztę i prawdziwe odkrycia - dodaje Konecki.

Konkurs potrwa od 11 stycznia do 15 marca, wyniki zostaną ogłoszone 28 marca. Pula nagród to aż 15 tysięcy złotych: 5000 zł za I miejsce, 2000 zł za II miejsce, 1000 zł za III miejsce i po 700 zł dla autorów każdego z 10 nominowanych filmów.

Więcej informacji na temat nowego projektu filmowego Tomasza Koneckiego, rozpoczęciu zdjęć i obsadzie znaleźć można na facebookowej stronie reżysera.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Tomasz Konecki | konkurs | projekt

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje