Reklama

Antonio Banderas... młynarzem

Hiszpański przystojniak Antonio Banderas został twarzą produktów spożywczych jednego z najbardziej znanych włoskich koncernów. Sobotnia premiera filmowych reklam z udziałem hiszpańskiego gwiazdora kina była długo oczekiwanym i niezwykle medialnym wydarzeniem we Włoszech.

W spocie Banderas paraduje ubrany w... kucharski fartuch. Wciela się bowiem w postać młynarza a zarazem piekarza, który chwali się dwóm małym chłopcom upieczonymi przez siebie ciasteczkami. Towarzyszy mu kura o imieniu Rosita.

Reklama produktów utworzonej w 1973 roku popularnej linii Biały Młyn, wśród których są m.in. słodkie wypieki, herbatniki śniadaniowe i liczne gatunki pieczywa, od razu stała się tematem dyskusji i analiz.

Środowisko socjologów zastanawia się, dlaczego znana firma od słodkości nieoczekiwanie zmieniła filozofię swych reklam, w których do tej pory główną rolę odgrywała idealna włoska rodzina.

Reklama

Dominuje opinia, że jeden z najbardziej urodziwych aktorów na świecie reklamuje artykuły spożywcze przeznaczone w dużej mierze dla dzieci po to, żeby przyciągnąć uwagę kobiet.

To właśnie panie decydują przecież o domowych zakupach.

Przypomnijmy, że hiszpański aktor całkiem niedawno reklamował jeden z polskich banków. Czyżby interesowały go już tylko role w kilkudziesięciosekundowych reklamówkach?

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Antonio Banderas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy