Jacek Kurski: "Sanatorium miłości" hitem TVP
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski jest bardzo zadowolony z wyników oglądalności nowego programu TVP1 "Sanatorium miłości".
"Sanatorium miłości" zastąpiło w ramówce TVP program "Rolnik szuka żony". Począwszy od 20 stycznia nadawane jest w niedziele o godz. 21:15.
Perypetie rolników w niedzielne wieczory oglądało prawie 4 mln widzów. Jak jest z "Sanatorium miłości"?
Oglądalność cyklu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 3,56 mln osób. Drugi z nich miał 3,73 mln oglądających, a trzeci - 3,89 mln.
Nieco inne wartości - oczywiście wyższe - podaje jednak prezes TVP. "Jest jest jest! 4 mln śr. 1. odc. Sanatorium miłości: pik 4,26 mln. Dziękuję! Czułem, że tak będzie" - napisał na Twitterze po emisji pierwszego odcinka Jacek Kurski.
"Widzowie pokochali Sanatorium miłości. W 2. odcinku znów 4 mln! pik 4,15 mln. TVP1 bezkonkurencyjna" - taki wpis pojawił się na Twitterze prezesa TVP.
Z kolei po emisji trzeciego odcinka Kurski napisał: "Sanatorium miłości pobiło rekord. Wzrost w 3 odc. do śr. 4,15 mln, w piku 4,46 mln! Weekend znów dla TVP".
Co - według Jacka Kurskiego - jest największą zaletą nowego programu TVP?
"Sukces 'Sanatorium miłości' tkwi w podjęciu realnego problemu milionów Polaków, jakim jest pragnienie miłości oraz wyzwolenia się z samotności i poczucia rezygnacji. To ważne, że się szanuje uczucia ludzi. I widzowie czują, że to jest naprawdę" - powiedział w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej.
"O sukcesie przesądziła też atrakcyjna formuła telewizyjna, duże wewnętrzne zróżnicowanie gatunków, dobre tempo, szybki montaż, adekwatna muzyka i zero nudy" - dodał Jacek Kurski.
Przypomnijmy, że prowadzony przez Martę Manowską program pokazuje relacje towarzyskie osób po sześćdziesiątce, którzy przez trzy tygodnie mieszkają w sanatorium Równica w Ustroniu.