Reklama

Żałoba w TV: Miliony przed telewizorami

Praktycznie przez całą sobotę oraz niedzielę największe stacje ogólnopolskie emitowały na swoich antenach specjalne programy informacyjne. Te wydarzenia śledziły miliony Polaków.

Praktycznie przez całą sobotę oraz niedzielę największe stacje ogólnopolskie emitowały na swoich antenach specjalne programy informacyjne. Te wydarzenia śledziły miliony Polaków.

Polacy tłumnie oglądali informacje związane z sobotnią katastrofą.

Według danych AGB Nielsen Media Research, średni czas oglądania telewizji w ostatni weekend wydłużył się o około godzinę (do 5 i pół godziny w sobotę oraz ponad 6 godzin w niedzielę).

Średnio w każdej minucie doby telewizję oglądało w ostatnią sobotę 8,2 mln osób (wzrost o 1,6 mln widzów), a w niedzielę - 9,2 mln (wzrost o 1,3 mln widzów).

Więcej informacji na temat tragedii w naszym raporcie specjalnym. Zobacz!

Reklama

Tutaj możecie składać kondolencje rodziom ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu w Smoleńsku.

Media2.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy