Żałoba w TV: Miliony przed telewizorami
Praktycznie przez całą sobotę oraz niedzielę największe stacje ogólnopolskie emitowały na swoich antenach specjalne programy informacyjne. Te wydarzenia śledziły miliony Polaków.
Polacy tłumnie oglądali informacje związane z sobotnią katastrofą.
Według danych AGB Nielsen Media Research, średni czas oglądania telewizji w ostatni weekend wydłużył się o około godzinę (do 5 i pół godziny w sobotę oraz ponad 6 godzin w niedzielę).
Średnio w każdej minucie doby telewizję oglądało w ostatnią sobotę 8,2 mln osób (wzrost o 1,6 mln widzów), a w niedzielę - 9,2 mln (wzrost o 1,3 mln widzów).
Więcej informacji na temat tragedii w naszym raporcie specjalnym. Zobacz!
Tutaj możecie składać kondolencje rodziom ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu w Smoleńsku.