Reklama

"Wiadomości" lepsze od "Faktów"

W maju największą widownię gromadziły "Wiadomości", natomiast "Teleexpress" i "Fakty" miały większy udział w rynku.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, "Wiadomości" w dniach 1-31 maja gromadziły przed telewizorami średnio 3,48 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 29,56 proc.

W tym samym miesiącu 2010 r. serwis informacyjny TVP1 miał większą widownię - oglądało go średnio 4,26 mln osób przy 32,90 proc. udziału w rynku.

Drugą pozycję zajęły w maju br. "Fakty", które przyciągnęły do TVN średnio 3,38 mln widzów, a ich udział w widowni wyniósł 32,10 proc. (4,03 mln, 34,47 proc. w 2010 r.).

Reklama

Pierwszą trójkę uzupełnił "Teleexpress" z 3,11 mln widzów i 37,13 proc. udziału w rynku (3,62 mln, 39,82 proc. przed rokiem).

Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu, które wybierało średnio 2,07 mln osób, oraz "Panorama" telewizyjnej Dwójki (o godz. 18:00) z 1,20 mln widzów. W maju br. serwisy te odnotowały odpowiednio 20,19 proc. i 12,81 proc. udziału w rynku (20,36 proc. i 13,77 proc. w tym samym miesiącu 2010 r.).

Nie przegap serwisów informacyjnych w polskiej telewizji. Wszystkie znajdziesz w naszym programie!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: 'Fakt' | "Fakt" | faktu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama