Wakacje nie sprzyjały telewizji
W sierpniu bieżącego roku wszystkie ogólnopolskie stacje telewizyjne odnotowały spadek oglądalności - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
W drugim miesiącu wakacji najchętniej oglądane były stacje publicznego nadawcy.
Pozycję lidera w analizowanym okresie zajęła Jedynka, która zdobyła 19,6 proc. widowni (23,9 proc. przed rokiem), a na drugim miejscu znalazła się Dwójka z 13,99 proc. udziału w rynku (16,64 proc. w analogicznym okresie w 2008 roku).
Trzecia lokata należała do Polsatu, który pozyskał 14,30 proc. widowni (14,32 proc. rok wcześniej), a TVN zainteresował 12,51 proc. odbiorców (13,04 proc. w sierpniu 2008 roku).
Ogólny całodobowy udział w rynku czterech ogólnopolskich nadawców wyniósł w sierpniu bieżącego roku 60,4 proc. (67,9 proc. w tym samym okresie w 2008 roku).