Reklama

Telewizyjne reklamy przycichną

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjmie we wtorek, 15 grudnia, rozporządzenie nakazujące stacjom telewizyjnym kontrolę wszystkich reklam tak, by nie były głośniejsze niż programy, przy których są nadawane.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji  przyjmie we wtorek, 15 grudnia, rozporządzenie nakazujące stacjom telewizyjnym kontrolę wszystkich reklam tak, by nie były głośniejsze niż programy, przy których są nadawane.

Nowe przepisy mają wejść w życie za pół roku - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Poprzednie rozwiązania prawne nie odniosły spodziewanych efektów. Dalej przerwy reklamowe były wyraźnie głośniejsze od telewizyjnych audycji. Teraz nadawcy będą musieli używać do oceniania reklam określonych przez radę urządzeń i oprogramowania. Jeżeli nie będą się stosować do postanowień KRRiT, czekają ich upomnienia i uciążliwe kary finansowe.

Rada obiecuje, że za pół roku nie będzie już problemu zbyt głośnych reklam. Nadawcy twierdzą, że to mrzonka - czytamy w gazecie.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji | reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy