Reklama

Telewizyjne reklamy przycichną

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjmie we wtorek, 15 grudnia, rozporządzenie nakazujące stacjom telewizyjnym kontrolę wszystkich reklam tak, by nie były głośniejsze niż programy, przy których są nadawane.

Nowe przepisy mają wejść w życie za pół roku - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Reklama

Poprzednie rozwiązania prawne nie odniosły spodziewanych efektów. Dalej przerwy reklamowe były wyraźnie głośniejsze od telewizyjnych audycji. Teraz nadawcy będą musieli używać do oceniania reklam określonych przez radę urządzeń i oprogramowania. Jeżeli nie będą się stosować do postanowień KRRiT, czekają ich upomnienia i uciążliwe kary finansowe.

Rada obiecuje, że za pół roku nie będzie już problemu zbyt głośnych reklam. Nadawcy twierdzą, że to mrzonka - czytamy w gazecie.

INTERIA.PL/PAP

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Nie | Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji | reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje