Reklama

Sylwester: Polsat lepszy od Dwójki

Polsat czy Dwójka? Warszawa czy Wrocław? Przed tym wyborem stanęli Polacy, spędzający ostatnią noc 2011 roku przed telewizorem. Zdecydowana większość z nich zdecydowała się na transmitowaną ze stołecznego Placu Konstytucji "Sylwestrową Moc Przebojów".

Jak się okazuje, w naszym kraju zdecydowanie dominują kibice. To do nich bowiem skierowana była tegoroczna "Sylwestrowa Moc Przebojów", zorganizowana przez Polsat i Urząd Miasta Warszawy.

Reklama

Wszystko, poczynając od sceny przypominającej kształtem piłkę, przez komentarze prowadzących, po fajerwerki o północy - w barwach Polski i Ukrainy, nawiązywało do zbliżającego się Euro 2012.

Nawet artyści na scenie - prócz własnych przebojów - zaśpiewali największe piłkarskie hity, a tuż przed północą publiczność odśpiewała pieśń kibiców "Polska, biało-czerwoni".

W szampański nastrój skutecznie wprowadzali zgromadzoną na Placu Konstytucji publiczność, a także widzów przed telewizorami, topowi polscy artyści, a wśród nich m.in. zespoły Golec uOrkiestra, Dżem, De Mono, Enej, Big Cyc i Boys oraz Kora, Natalia Lesz, Ania Wyszkoni, Maciej Maleńczuk, i Maryla Rodowicz. Wieczór poprowadzili: Katarzyna Cichopek i Krzysztof Ibisz, Agata Młynarska i Mateusz Borek, Paulina Sykut-Jeżyna i Maciej Rock oraz Agnieszka Popielewicz i Maciej Dowbor.

Efekt? Około 100 tysięcy osób na koncercie i ponad 3,75 mln Polaków przed telewizorami spędziło Sylwestra z Polsatem.

To zdecydowanie lepszy wynik, niż ten który osiągnęła rywalizująca z "Sylwestrową Mocą Przebojów" Dwójka. Transmitowany i współorganizowany przez nią koncert we Wrocławiu, na którym wystąpili m.in. Kayah, Zakopower, Brodka, T.Love, Lech Janerka, Urszula Dudziak, Vavamuffin, R.U.T.A. oraz Alicja Węgorzewska wraz z czwórką finalistów "The Voice of Poland": Damianem Ukeje, Piotrem Niesłuchowskim, Antkiem Smykiewiczem i Mateuszem Krautwurstem, obejrzało o połowę mniej widzów niż ofertę Polsatu - dokładnie 1,81 mln odbiorców (pierwszą część imprezy śledziło 2,17, a drugą 1,63 mln widzów).

Co ciekawe, więcej osób śledziło nawet nadawany w tym samym czasie film w TVP1. Wieczór z "Pretty Woman" postanowiło spędzić aż 3,02 mln naszych rodaków.

Jak co roku rywalizację o widza w sylwestrową noc zupełnie odpuścił TVN. Wyemitowane przez niego trzy polskie komedie: "Seksmisja", "Vabank" i Vabank II, czyli riposta" oglądało średnio zaledwie 1,30 mln osób.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

AKPA/INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje