Reklama

Świetne wyniki "Mam talent!"

Trzecia edycja "Mam talent!" była bez wątpienia największym hitem jesiennej ramówki telewizji TVN. Program zanotował wysoką oglądalność i przychody z reklam.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, średnia widownia trzeciej edycji "Mam talent!" wyniosła 5,276 mln widzów, co dało stacji udziały w rynku na poziomie 34,96 proc.

Jest to minimalnie lepszy wynik w porównaniu z poprzednim sezonem programu, który oglądało jednak więcej osób - 5,394 mln widzów (34,63 proc. udziału w rynku).

Trzecia edycja show była w ostatnim czasie największym hitem telewizji TVN.

Oprócz tego, że program zanotował bardzo dobrą oglądalność, miał także wysokie przychody z reklam (82 mln złotych).

Najwyższą oglądalność zanotował finałowy odcinek, wyemitowany 27 listopada - 5,773 mln widzów. Niewiele mniejszą miał program z 16 października - 5,769 mln widzów.

Reklama

Najmniej osób oglądało show czwartego września. Wówczas pierwszy odcinek trzeciej edycji programu przyciągnął zaledwie 4,199 mln widzów.

"Mam talent!" było zazwyczaj największym hitem weekendu w polskiej telewizji, zostawiając konkurencję daleko w tyle.

Podczas gdy show TVN-u oglądało średnio wspomniane 5,276 mln odbiorców, to w czasie jego nadawania Jedynka przyciągała 3,012 mln odbiorców, TVP2 - 2,043 mln odbiorców, a Polsat - 1,703 mln odbiorców.

Zobacz finałowy występ Magdy Welc:

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

Media2.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy