Reklama

Spadek formy muzycznych show

W tym tygodniu wszystkie muzyczne show zanotowały nieco gorsze wyniki oglądalności, niż miało to miejsce w poprzednich tygodniach. Czyżby wynikało to z wiosennej aury, którą mogliśmy się rozkoszować w miniony weekend?

Największą zmianą, jaką można odnotować w stosunku do zeszłego tygodnia, jest roszada na pozycji wicelidera. Tym razem zajęła ją "Bitwa na głosy" (3,78 mln widzów), która dość znacznie wyprzedziła "Must be the music. Tylko muzykę" (3,65 mln widzów).

Sporą popularnością cieszyło się zwłaszcza ogłoszenie wyników w programie TVP2, prowadzonowym przez Huberta Urbańskiego. Odpadnięcie z show Nataszy Urbańskiej i jej drużyny śledziło przed telewizyjnymi ekranami 3,97 mln Polaków.

Liderem wśród muzycznych show wciąż jest jednak "X Factor" (4,59 mln widzów), który zanotował jednak kolejny spadek oglądalności. Tym razem show TVN-u obejrzało około 150 tysiecy mniej widzów niż przed tygodniem.

Reklama

W najbardziej interesującej reklamodawców grupie komercyjnej (16-49) nie doszło do większych zmian. Wciąż prowadzi "X Factor" przed "Must be the music".

Ciekawe, czy sytuacja zmieni się w następnym tygodniu, kiedy to rywalizacja, zwłaszcza w programach Polsatu i TVN-u, wejdzie na wyższy poziom. Wpływ na oglądalność muzycznych show z pewnością będą też miały zaplanowane na zbliżający się weekend obchody pierwszej rocznicy tragedii smoleńskiej.

"Bitwa na głosy" - zobacz nasz raport specjalny!

Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: muzyczne | Bitwa na Głosy | The X Factor | Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy