Show TVP przegrało z konkurencją
Jedynka zakończyła emisję programu rozrywkowego "Śpiewaj i walcz". Finałowy odcinek oglądało zaledwie 1,67 mln widzów.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, rozrywkowy format TVP emitowany od 5 marca do 4 czerwca br. (w piątki ok. godz. 20:20) przyciągnął przed odbiorniki średnio 1,91 mln widzów, a udział TVP1 w rynku w czasie jego emisji kształtował się na poziomie 12,96 proc.
Podczas emisji "Śpiewaj i walcz", Jedynka notowała mniejszy udział w rynku niż stacje konkurencyjne.
Najpopularniejsza w czasie piątkowych wieczorów była Dwójka, która przyciągnęła przed telewizory średnio 4,07 mln widzów; 27,55 proc. widowni (m.in. "Na dobre i na złe"). Pierwszą trójkę uzupełniły: TVN z 17,54 proc. udziału w rynku (pasmo filmowe) oraz Polsat z udziałem w rynku na poziomie 14,51 proc. (także pasmo filmowe).
Największą oglądalnością cieszył się drugi odcinek "Śpiewaj i walcz", wyemitowany 12 marca - 2,63 mln widzów; 15,84 proc. udziałów w rynku.
Kolejne emisje traciły widzów, a finał obejrzało zaledwie 1,67 mln osób.
Format Jedynki miał za zadanie wyłonić najciekawszych i najzdolniejszych debiutantów, którzy wystąpią podczas Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w ramach konkursu im. Anny Jantar "Debiuty 2010".
Trzyosobowe jury - Krystyna Prońko, Marek Kościkiewicz i Mark Typer - pomagało widzom w wyborze finalistów. Program prowadzili Aleksandra Rosiak i Artur Orzech.