Reklama

"Ranking gwiazd" stracił miliony

Przychody telewizji Polsat ze sprzedaży czasu reklamowego podczas programu "Ranking gwiazd" były znacznie niższe niż rok wcześniej. Zyski stacji spadły aż o 74 procent.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, w czasie emisji show reklamodawcy zapłacili Polsatowi 12,4 mln zł (dane cennikowe bez rabatów) - o 74 proc. mniej niż przed rokiem, kiedy telewizja nadawała program "jak Oni śpiewają".

Reklama

Emisje "Rankingu gwiazd" przyciągnęły przed telewizory łącznie 1,7 mln widzów a udział w rynku ukształtował się na poziomie 11,89 proc. Wynik ten wyprzedziły wszystkie pozostałe ogólnopolskie stacje: propozycja lidera tego pasma, TVP1, zainteresowała 32,12 proc. widowni a udział w rynku TVN i TVP2 wyniósł odpowiednio 19,79 proc. i 16,01 proc.

Obecnie Polsat w weekendowe wieczory prezentuje powtórki sitcomu "Świat według Kiepskich" i program "Strefa tajemnic".

Przypomnijmy, że w programie 10 znanych kobiet odpowiada na trudne, czasem dowcipne pytania. Te same pytania zadawane są wcześniej 100 mężczyznom, a na podstawie ich odpowiedzi tworzone są rankingi, które zostają zaprezentowane w programie. Gwiazdy mogą porównać to, co same o sobie myślą z opinią swoich koleżanek oraz ze swoim wizerunkiem funkcjonującym wśród mężczyzn.

W programie emitowanym na antenie telewizji Polsat, gwiazdami, które poddają się osądowi są: Edyta Górniak, Justyna Steczkowska, Joanna Liszowska, Ewa Szabatin, Weronika Książkiewicz, Katarzyna Sowińska, Weronika Rosati, Aleksandra Kwaśniewska, Anna Dereszowska i Grażyna Wolszczak.

Nad całością panuje prowadzący Borys Szyc.

MediaRun.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: telewizji | Polsat | ranking | 'Gwiazdy'

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje