"Ranking gwiazd" stracił miliony
Przychody telewizji Polsat ze sprzedaży czasu reklamowego podczas programu "Ranking gwiazd" były znacznie niższe niż rok wcześniej. Zyski stacji spadły aż o 74 procent.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, w czasie emisji show reklamodawcy zapłacili Polsatowi 12,4 mln zł (dane cennikowe bez rabatów) - o 74 proc. mniej niż przed rokiem, kiedy telewizja nadawała program "jak Oni śpiewają".
Emisje "Rankingu gwiazd" przyciągnęły przed telewizory łącznie 1,7 mln widzów a udział w rynku ukształtował się na poziomie 11,89 proc. Wynik ten wyprzedziły wszystkie pozostałe ogólnopolskie stacje: propozycja lidera tego pasma, TVP1, zainteresowała 32,12 proc. widowni a udział w rynku TVN i TVP2 wyniósł odpowiednio 19,79 proc. i 16,01 proc.
Obecnie Polsat w weekendowe wieczory prezentuje powtórki sitcomu "Świat według Kiepskich" i program "Strefa tajemnic".
Przypomnijmy, że w programie 10 znanych kobiet odpowiada na trudne, czasem dowcipne pytania. Te same pytania zadawane są wcześniej 100 mężczyznom, a na podstawie ich odpowiedzi tworzone są rankingi, które zostają zaprezentowane w programie. Gwiazdy mogą porównać to, co same o sobie myślą z opinią swoich koleżanek oraz ze swoim wizerunkiem funkcjonującym wśród mężczyzn.
W programie emitowanym na antenie telewizji Polsat, gwiazdami, które poddają się osądowi są: Edyta Górniak, Justyna Steczkowska, Joanna Liszowska, Ewa Szabatin, Weronika Książkiewicz, Katarzyna Sowińska, Weronika Rosati, Aleksandra Kwaśniewska, Anna Dereszowska i Grażyna Wolszczak.
Nad całością panuje prowadzący Borys Szyc.