Polskie święta przed telewizorem
Podczas tegorocznych świąt Wielkiej Nocy statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty. To o 7 minut więcej, niż w tym samym czasie w zeszłym roku.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, hitem świątecznego weekendu był serial "M jak miłość" w TVP2, którego poniedziałkowy odcinek oglądało 7,05 mln widzów (przy udziale w rynku na poziomie 43,36 proc.).
Kolejne miejsca w rankingu najchętniej oglądanych programów telewizyjnych zajęły, także wyemitowane w Śmigus Dyngus: teleturniej "Jaka to melodia?" (5,04 mln widzów) i "Teleexpress" (4,58 mln widzów).
Czwartym najchętniej oglądanym programem był w czasie tegorocznych świąt nadawany w Jedynce serial "Blondynka" (4,41 mln widzów). Zaraz za nim znalazła się inna produkcja TVP1 - "Klan" (4,14 mln. widzów).
Kolejne miejsca w rankingu zajęły: wyemitowane w poniedziałek "Wiadomości" - 4,03 mln widzów, "Laskowik & Malicki" w TVP2 - 4,02 mln widzów, kolejne seriale Jedynki: "Plebania" - 3,98 mln widzów i "Ojciec Mateusz" - 3,9 mln widzów oraz jedyna w tym gronie pozycja nie nadawana w Telewizji Polskiej - "Taniec z gwiazdami" (3,89 mln widzów).