Reklama

Polsat Talenty: Grupa Polsat rozwija współpracę z artystami

W Grupie Polsat rozpoczyna działalność nowa spółka - Polsat Talenty, która będzie odpowiedzialna za współpracę z artystami i prezenterami stacji. "Chcemy rozwijać nasze relacje z obecnymi czy przyszłymi gwiazdami i wykorzystywać do tego potencjał całej naszej Grupy" - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Powstaje nowa spółka Polsat Talenty

Celem powołania spółki jest uregulowanie i usprawnienie relacji pomiędzy Grupą i gwiazdami oraz poszukiwanie nowych talentów. Oznacza to między innymi, że zatrudnianie nowych artystów i prezenterów oraz współpraca z obecnymi będą odbywały się poprzez spółkę Polsat Talenty.

Reklama

Koncepcja działania spółki została wypracowana i będzie realizowana pod kierunkiem Prezesa Zarządu Telewizji Polsat, Stanisława Janowskiego.

"Chcemy rozwijać nasze relacje z obecnymi czy przyszłymi gwiazdami i wykorzystywać do tego potencjał całej naszej Grupy. Celem jest zbudowanie modelu, w którym nasza współpraca będzie długofalowa i maksymalnie szeroka i nie będzie ograniczona do obecności artysty czy prezentera wyłącznie w danym programie" - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Polsat Talenty swoją działalność będzie rozwijać między innymi dzięki współpracy z Telewizją Polsat (nadawcą ponad 30 kanałów telewizyjnych), telewizją internetową IPLA, Interią czy Biurem Reklamy Polsat Media. Wśród najważniejszych partnerów Grupy są również Stowarzyszenie Program Czysta Polska i Fundacja Polsat.

Pracami Polsat Talenty pokieruje Katarzyna Wajda, która została Prezesem Zarządu spółki i będzie tę funkcję łączyła z wykonywaniem obowiązków Zastępcy Dyrektor Programowej Telewizji Polsat. W zarządzie Polsat Talenty zasiada również w randze Wiceprezesa Janusz Sabaj, który był m.in. współtwórcą pierwszego w Polsce działu współpracy z gwiazdami w ramach Aliganza Fashion Agency.

"Za każdą gwiazdą stoi zespół profesjonalistów, którzy kształtują jej medialny wizerunek, opracowują i realizują strategię marketingową, zabiegają o kontrakty reklamowe. W Polsat Talenty wykorzystując potencjał Grupy, będziemy mogli zaoferować gwiazdom - czy to obecnym czy przyszłym - jeszcze więcej możliwości współpracy"  - wyjaśnia Katarzyna Wajda.

"Przygotowywane przez nas strategie będą dotyczyły zarówno obecności  gwiazd w ponad 30 kanałach Telewizji Polsat, jak również ich szeroko rozumianej działalności medialnej" - dodaje Janusz Sabaj.

Wśród najważniejszych zadań spółki Polsat Talenty znajdzie się m.in. zarządzanie budżetem niezbędnym do realizacji strategii dla osób już współpracujących z Telewizją Polsat. Kolejny kluczowy cel to poszukiwanie i pozyskiwanie nowych talentów. W pierwszej kolejności zostaną uregulowane zasady współpracy stacji z jej najważniejszymi i najpopularniejszymi prezenterami.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Polsat

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje