Reklama

​Piotr Kraśko: 30 zdjęć na Instagramie

​Piotr Kraśko docenia zalety Instagrama i chętnie ogląda zdjęcia publikowane przez takie media jak "New York Times" czy "National Geographic". Obserwuje też profile ulubionych marek samochodowych. Swoje zdjęcia publikuje jednak sporadycznie - w ciągu kilku miesięcy zamieścił niewiele ponad 30 fotografii.

​Piotr Kraśko docenia zalety Instagrama i chętnie ogląda zdjęcia publikowane przez takie media jak "New York Times" czy "National Geographic". Obserwuje też profile ulubionych marek samochodowych. Swoje zdjęcia publikuje jednak sporadycznie - w ciągu kilku miesięcy zamieścił niewiele ponad 30 fotografii.
Piotr Kraśko uważa Instagram za ciekawe medium społecznościowe /Andras Szilagyi /MWMedia

Piotr Kraśko założył konto na Instagramie kilka miesięcy temu. Jego żona, Karolina Ferenstein-Kraśko, na swoim profilu stwierdziła, że namówiły go do tego dzieci. Do tej pory konto dziennikarza polubiło ponad 7,5 tys. internautów. Gospodarz "Dzień Dobry TVN" twierdzi jednak, że nie poświęca temu medium społecznościowemu zbyt wiele uwagi i rzadko publikuje nowe zdjęcia.

- Nie mam w sobie aż tak wielkiej pasji, podziwiam tych, którzy potrafią być na Instagramie kilka albo nawet kilkanaście razy dziennie - mówi Piotr Kraśko agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Reklama

W ciągu kilku miesięcy obecności na Instagramie dziennikarz opublikował niewiele ponad 30 zdjęć. Obserwuje ponadto blisko trzysta profili, głównie innych dziennikarzy i niektórych mediów, a także producentów samochodów. Jego żona natomiast najchętniej śledzi profile gwiazd polskiego show-biznesu. - Bardzo mnie to bawi, jak popatrzyłem z żoną, jak różnią się nasze Instagramy, na moim są głównie firmy samochodowe - przyznaje Kraśko.

Dziennikarz uważa jednak Instagram za ciekawe medium społecznościowe. Zauważa, że platforma ta przestała służyć wyłącznie rozrywce - podobnie jak fanpage na Facebooku pełni też rolę promocyjną dla gwiazd i mediów. Gospodarz "Dzień Dobry TVN" twierdzi, że obecnie najpoważniejsze światowe media mają swoje profile na Instagramie.

- Pojawiają się tam pasjonujące rzeczy. To dla mnie było niezwykłe odkrycie, jak genialne zdjęcia pojawiają się, nie tylko w "New York Times", lecz także "National Geographic" albo BBC - podsumowuje Kraśko.

Newseria Lifestyle
Dowiedz się więcej na temat: Piotr Kraśko
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy