Reklama

"Ojciec Mateusz" lepszy od Pudziana

Podczas ostatniego weekendu największym telewizyjnym hitem okazał się emitowany w telewizyjnej Jedynce serial "Ojciec Mateusz". Z kolei w grupie komercyjnej (16-49) najlepsza okazała się walka Pudzian - Najman, pokazywana w Polsacie.

Dane AGB Nielsen Media Research wykazują, że pomiędzy ostatnim piątkiem a niedzielą (11-13 grudnia) największą popularnością wśród widzów cieszył się kolejny odcinek serialu "Ojciec Mateusz", który przyciągnął przed telewizyjne ekrany 6,4 mln odbiorców.

Reklama

Dobre wyniki zanotowały także: "Dom nad rozlewiskiem" oraz program "Jaka to melodia", które zanotowały odpowiednio 5,8 oraz 5,6 mln widzów.

Zupełnie inaczej prezentuje się czołówka najpopularniejszych pozycji w komercyjnej grupie wiekowej: 16-49. Tutaj największym powodzeniem cieszył się emitowany w piątek na antenie telewizji Polsat pojedynek Mariusza Pudzianowskiego i Marcina Najmana w formule MMA, który oglądało 2,5 mln widzów we wspomnianym przedziale wiekowym. Jednak w grupie 4+ na oglądanie walki zdecydowało się jedynie 4, 4 mln odbiorców, czyli aż o 2 mln mniej niż "Ojca Mateusza".

Jak widać tylko Artur Żmijewski jest w stanie pokonać Pudziana.

Media2.pl

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Ojców | Ojciec Mateusz | ojciec | Pudzian | mateusz

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje