Reklama

Niska oglądalność rozrywkowych show

Bardzo niską oglądalność miały wszystkie programy rozrywkowe wyemitowane w ostatni weekend tegorocznych wakacji w polskiej telewizji. W tych warunkach najlepiej poradziły sobie show TVN-u.

W sobotę, 1 września, pierwszą odsłonę czwartej serii "Mam talent!" śledziło 3,33 mln widzów. To dużo niższy wynik niż te, które notowały castingowe odcinki show w poprzednich edycjach, a mimo wszystko i tak pozwolił tego dnia zostać liderem pasma.

Reklama

Wyższość programu prowadzonego przez Marcina Prokopa i Szymona Hołownię musiały uznać m.in. wojenne filmy wyświetlane w Jedynce ("Pearl Harbor", 2,27 mln widzów) i Polsacie ("Byliśmy żołnierzami", 1,03 mln widzów).

Gorzej poradził sobie także prezentowany w TVP2 "Kabaretowy Klub Dwójki na wakacjach", którego dwie odsłony przyciągnęły odpowiednio 2,55 oraz 2,65 mln odbiorców.

Dzień później najpopularniejszym show także okazało się to wyświetlane na antenie TVN-u. Premierowy odcinek "MasterChefa" zobaczyło 3,15 mln widzów.

Kulinarny show TVN-u musiał uznać wyższość nowego niedzielnego serialu TVP1 "Siła wyższa", który przyciągnął przed odbiorniki 4,04 mln widzów. Trzeba jednak zaznaczyć, że to znacznie mniej niż notowało zazwyczaj pokazywane w tym paśmie "Ranczo".

Dużo słabiej od "MasterChefa" wypadło muzyczne show Polsatu "Tylko muzyka. Must be the Music". Pierwszy odcinek czwartej serii programu śledziło 2,77 mln osób.

Jeszcze gorzej poradziły sobie prezentowane tego dnia na antenie Dwójki: program "Kocham Cię, Polsko" (1,50 mln widzów") i serial "Czas honoru" (2,53 mln widzów).

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: tych | telewizji

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje