Reklama

Nie ogląda siebie na ekranie

Maggie Smith przyznała, że nie widziała ani jednego odcinka serialu "Downton Abbey", którego jest gwiazdą. Dwukrotna laureatka Oscara twierdzi, że nadrobi zaległości, gdy... produkcja zejdzie z anteny.

Jedna z najwybitniejszych brytyjskich aktorek od 2010 r. wciela się w jedną z wiodących ról w popularnym serialu kostiumowym "Downton Abbey", który oglądają miliony widzów na całym świecie. Jak się okazuje, gwiazda ekranu nie należy do grona osób co tydzień włączających telewizory.

"Nie widziałam żadnego odcinka" - wyznała artystka w programie informacyjnym "60 Minutes" ku wyraźnemu zdumieniu prowadzącego, który stwierdził, że jest ona chyba jedyną osobą w Anglii, nieśledzącą losów bohaterów "Downton Abbey". 78-letnia Smith, z typowym dla siebie poczuciem humoru, odparła: "To chyba rekord!".

Reklama

Aktorka, której wielka kariera trwa od ponad 60 lat wyznała, że planuje nadrobić zaległości i obejrzeć "Downton Abbey", gdy... serial zejdzie z anteny. Maggie Smith powiedziała, że oglądanie siebie na ekranie jest dla niej frustrujące, bo wyłapuje zbyt wiele swych aktorskich błędów.

I to mówi kobieta, której królowa Elżbieta II przyznała Order Imperium Brytyjskiego w uznaniu jej zasług na polu aktorskim i która ma na koncie dwa Oscary, trzy Złote Globy, trzy nagrody Emmy i jedną statuetkę Tony...

Brytyjski serial kostiumowy "Downton Abbey" opowiada o życiu mieszkańców zamku, tytułowego Downton Abbey. Codzienność toczy się tam w ustalonym od pokoleń porządku. Równolegle do życia rodziny lorda przedstawione jest życie służby. Ukazane są również przemiany zachodzące w ówczesnym społeczeństwie angielskim.

W 2011 serial został wpisany do Księgi Guinnessa z powodu rekordu, jakim była "najlepsza ocena krytyki za rok 2011". W Polsce serial "Downton Abbey" emituje stacja TVN Style.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: smith
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy