Reklama

Nie chcemy już informacji?

W kwietniu najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym był "Teleexpress", a największy spadek oglądalności odnotowała nocna "Panorama".

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, liderem wśród serwisów informacyjnych były w minionym miesiącu "Wiadomości" telewizyjnej Jedynki, które gromadziły przed odbiornikami średnio 3,84 mln osób, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 30,62 proc.

"Wiadomości" wybierano najczęściej także przed rokiem - wówczas w każdej minucie przyciągały one przed odbiorniki średnio 4,27 mln widzów przy 33,7 proc. udziału w widowni.

Druga pozycja należała do "Faktów", które oglądało średnio 3,61 mln osób, a udział w rynku wyniósł 32,20 proc. (31,47 proc. przed rokiem). Pierwszą trójkę zamknął "Teleexpress", który zainteresował w minionym miesiącu 3,33 mln odbiorców przy 41,56 proc. udziału w widowni (41,83 proc. w kwietniu 2008 r.).

Reklama

Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu z 2,18 mln widzów oraz główne wydanie "Panoramy", które oglądało 1,26 mln osób. W kwietniu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 20,06 proc. i 12,29 proc. udziału w rynku (20,32 proc. i 12,12 proc. w tym samym miesiącu 2008 r.).

MediaRun.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy