Reklama

Nadal kochamy "M jak miłość"

Wśród seriali liderem nadal pozostaje "M jak miłość". Ze wszystkich programów rozrywkowych najchętniej oglądaliśmy "Szansę na sukces", a "Wiadomości" były najlepiej oglądanym programem informacyjnym Polaków.

Statystyczny Polak od początku bieżącego roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny 27 minut dziennie, z czego 43,6% tego czasu zajęło oglądanie seriali (22%), programów rozrywkowych (11,1%) oraz programów informacyjnych (10,5%) - wynika z danych TNS OBOP.

Zmagania gwiazd w programie "Jak Oni śpiewają", który wygrała Agnieszka Włodarczyk, przyciągnęły przed telewizory średnio 3,7 mln widzów.

Spośród wszystkich cyklicznych programów rozrywkowych emitowanych od początku roku, nowy format Polsatu zajął drugą pozycję, ustępując tylko "Szansie na sukces", której wydania w TVP 2 gromadziły 3,9 mln widzów.

Reklama

"Taniec z gwiazdami" znalazł się dopiero na trzecim miejscu z 3,6 mln widownią. Pierwszą piątkę zamykają "Jaka to melodia?" (3,4 mln) oraz "Duże dzieci" (8,5 mln).

Wśród seriali liderem nadal jest "M jak miłość", ze średnią widownią 8,5 mln osób. Po piętach serialowi z Kasią Cichopek i Braćmi Mroczek chodzi "Ranczo" z 6,6 mln oglądalnością. Potem uplasowały się perypetie lekarzy z Leśnej Góry, czyli "Na dobre i na złe" (5,6 mln) oraz "Skazany na śmierć", który oglądało przeciętnie 3,8 mln Polaków. Ostatnie trzy odcinki serialu, wyemitowane jeden po drugim 4 czerwca, obejrzało tyle samo osób, ile wynosi średnia dla całej serii (3,8 mln widzów).

Liderem programów informacyjnych pozostają "Wiadomości", przyciągając każdego dnia uwagę 4,8 mln osób . Drugie miejsce w rankingu zajmuje "Teleexpress" z 3,9 mln widzów, trzecie z kolei - "Fakty" TVN, których średnia widownia od początku br. wyniosła 3,1 mln osób. Potem są "Wydarzenia" (6,3 mln) oraz "Panorama" (5,4 mln).

MWMedia
Dowiedz się więcej na temat: Na dobre i na złe | miłość | M jak miłość
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy