Reklama

Mucha gorsza od "Majki"

TVN wyemitował już 100 odcinków serialu "Prosto w serce". Format cieszy się mniejszą popularnością niż "Majka", poprzednia produkcja nadawana przez stację o tej porze.

TVN rozpoczął emisję "Prosto w serce" 3 stycznia. Format nadawany jest codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 17:55.

Do tej pory stacja wyemitowała 100 odcinków, które zgromadziły przed telewizorami w ciągu minuty średnio 2,47 mln widzów i zapewniły TVN 20,50 proc. udziału w rynku w grupie 4+.

Wynik ten ulokował TVN na drugiej pozycji pod względem oglądalności w popołudniowym paśmie.

Na pierwszym miejscu w tym czasie antenowym znalazła się Jedynka (m.in. "Klan"), która zainteresowała średnio 3,34 mln widzów, stanowiących 27,63 proc. widowni, a trzecie miejsce należało do Polsatu z 17,54 proc. udziału w rynku, 2,12 mln widzów (pasmo serialowe: "Dlaczego ja?" i "Pierwsza miłość"). Dwójka znalazła się na czwartej pozycji, uzyskała 10,69 proc. udziału w rynku, 1,29 mln widzów ("Panorama").

Reklama

Stacja TVN podczas nadawania dotychczasowych odcinków serialu "Prosto w serce" zarobiła na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich około 52,5 mln złotych.

Wiosną 2010 r. w tym paśmie emitowany był serial "Majka", który cieszył się większą popularnością. Dla porównania oglądalność 100. odcinków "Majki" wyniosła 2,85 mln widzów i zapewniała 23,50 proc. udziału w rynku.

Wówczas TVN także był stacją drugiego wyboru, po Jedynce (27,49 proc. udziału w rynku).

"Prosto w serce" jest adaptacją argentyńskiego formatu z 2006 roku, pod tytułem "Sos mi vida". W Polsce widzowie mieli już okazję oglądać ten serial na antenie TV4 i Polsatu.

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: 100 | prosto | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy