Miliony widziały porażkę Polaków
2,6 mln widzów oglądało na antenie Jedynki wtorkowy mecz towarzyski Polska- Hiszpania, w którym nasza piłkarska reprezentacja przegrała 0:6.
Według danych Nielsen Audience Measurement, mecz Hiszpania - Polska (nadawany na żywo we wtorek, 8 czerwca, o godz. 21:50) na antenie telewizyjnej Jedynki oglądało średnio 2,6 mln widzów, co stanowiło 23,74 proc. widowni obecnej w tym czasie przed telewizorami.
Wynik ten ulokował TVP1 na pierwszej pozycji pod względem oglądalności w wieczornym paśmie.
Na drugim miejscu w tym czasie antenowym uplasowała się Dwójka, która zainteresowała średnio 17,05 proc. widowni (m.in. "Ekspres reporterów" i "Audycje komitetów wyborczych"), a trzecie miejsce należało do Polsatu z 13,45 proc. udziału w rynku (m.in. "Gliniarz z Beverly Hills" i "CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku"). TVN znalazł się na czwartym miejscu - kanał uzyskał 12,50 proc. udziału w rynku ("Katastrofy górnicze" i "Kuba Wojewódzki").
Nasza reprezentacja, prowadzona przez Franciszka Smudę, przegrała towarzyski mecz z Hiszpanią aż 0:6, po bramkach strzelonych przez Davida Villę (12), David Silvę (14), Xabiego Alonso (51), Cesca Fabregasa (58), Fernando Torresa (75) i Pedro Rodrigueza (81).