Reklama

Reklama

Miliony oglądały wyborcze wieczory

Łączna oglądalność stacji podających wyniki wyborcze pomiędzy godz. 20:00 a 20:05 wyniosła 10,59 mln widzów. Było to w sumie 82,5 proc. osób, które miały w tym czasie włączone telewizory.

Średnio 4,7 mln telewidzów oglądało wyniki sondaży w TVP1, 2,2 mln - w TVN, 1,6 mln - w Polsacie, 1,1 mln - w TVN24, 462 tys. - w TVP Info, 312 tys. - w Polsat News, 162 tys. - w TV Polonia, a 33 tys. - w Superstacji.

W przypadku średniej oglądalności wieczorów wyborczych na antenach ogólnodostępnych, najlepszy wynik zanotowała Jedynka.

TVP1 rozpoczęła "Wieczór wyborczy" o godz. 19:52. Program zakończył się o godz. 22:01. Średnia oglądalność wyniosła 3,92 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 28,07 proc.

Reklama

Drugim najchętniej oglądanym kanałem podczas niedzielnego wieczoru wyborczego był TVN. "Czas decyzji", który trwał od godz. 19:50 do 20:48. wybrało 1,9 mln widzów (14,18 proc. udziału w rynku).

Wieczór wyborczy w Polsacie, nadawany w czterech częściach (od godz. 19:36 do 24:54), obejrzało średnio 785 tys. widzów przy 10,18 proc. udziału w rynku.

Wśród kanałów informacyjnych widzowie najczęściej wybierali propozycję TVN24. "Czas decyzji" w TVN24 (od godz. 19:25 do 24:03) oglądało średnio 1,1 mln osób, które stanowiły 9,24 proc. widowni zasiadającej w tym czasie przed odbiornikami (przez godzinę nadawano go równolegle z TVN).

Na antenie TVP Info "Wieczór wyborczy" nadawany był w większości równolegle z Jedynką, jednak trwał dłużej (od godz. 19:52 do 24:00). Kanał informacyjny TVP zgromadził przed odbiornikami średnio 761 tys widzów (6,43 proc. udziału w rynku).

Program podsumowujący wybory w telewizji Polsat News uzyskał najmniejszą widownię. "Wieczór wyborczy" w tej stacji oglądało średnio 120 tys. widzów (1,35 proc. udziału w rynku).

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne