Reklama

Miliony dla "Tańca..." i "Mam talent!"

"Mam talent!" przyciągnął przed telewizory 4,7 mln widzów i zapewnił telewizji TVN 54,5 mln zł wpływów reklamowych. Z kolei ósma edycja "Tańca z gwiazdami" zarobiła dla stacji 60 mln zł i zgromadziła tę samą liczbę widzów, co poprzednia odsłona show.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, odcinki ósmej edycji "Tańca z gwiazdami" zgromadziły przed odbiornikami średnio 4,74 mln osób, a udział w rynku ukształtował się na poziomie 29,46 proc.

Reklama

Największym zainteresowaniem cieszył się finałowy odcinek show, który oglądało 5,26 mln widzów, stanowiących 31,34 proc. widowni w tym czasie antenowym.

Reklamy przy emisji "Tańca z gwiazdami" zapewniły telewizji TVN 59,94 mln zł przychodu a finałowy odcinek ósmej edycji show kosztował reklamodawców 5,63 mln zł.

TVN nadaje "Taniec z gwiazdami" od wiosny 2005 roku. Pierwszą edycję oglądało średnio 3,4 mln osób. Druga zgromadziła przed telewizorami 5 mln osób, trzecia - 6,7 mln, czwarta - 6,4 mln, piąta - 4,9 mln, szósta - 5,3 mln widzów a siódma - 4,7 mln widzów.

Jak wynika z danych AGB Media Research, pierwsza edycja programu "Mam talent" zgromadziła przed telewizorami średnio 4,75 mln osób a udział w rynku ukształtował się na poziomie 32,14 proc. Rekordowy pod względem oglądalności był finałowy odcinek produkcji, który zainteresował 5,6 mln widzów, stanowiących 38,28 proc. widowni.

Jeszcze lepsze wyniki show "Mam talent!" uzyskało w komercyjnej grupie wiekowej 16-49, w której udział w rynku odcinków emitowanych od 13 września do 29 listopada br. wyniósł średnio 37,74 proc. a finał produkcji zainteresował 43,61 proc. widowni wieczornego pasma.

"Mam talent!" jest 26 wersją brytyjskiego formatu. Krajowe wydania programu pojawiły się także m.in. w USA, Australii, Grecji, Chinach i Rosji.

MediaRun.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje