Reklama

Marne wyniki "Supermodelek"

Jedynka zakończyła emisję programu rozrywkowego "Supermodelki". Finałowy odcinek oglądało zaledwie 1,02 mln widzów.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, format "Supermodelki" emitowany od 27 marca do 27 czerwca br. w soboty przyciągał przed odbiorniki średnio 692 tys. widzów, a udział TVP1 w rynku w czasie jego emisji kształtował się na poziomie 10,73 proc.

Podczas emisji "Supermodelek", Jedynka notowała mniejszy udział w rynku niż stacje konkurencyjne.

Najpopularniejsza w tym czasie była Dwójka, która przyciągnęła przed telewizory średnio 1,07 mln widzów, 16,58 proc. widowni (m.in. "Smaki czasu z Karolem Okrasą").

Drugie miejsce zajął TVN z 15,54 proc. udziału w rynku (pasmo filmowe i powtórki programu "Szymon Majewski Show").

Reklama

Gorsze udziały w rynku niż Jedynka odnotował Polsat - 9,86 proc. (pasmo filmowe).

Największą oglądalnością cieszyły się dwa pierwsze odcinki "Supermodelek", które zostały wyemitowane w paśmie o godz. 18:45 - odpowiednio 1,58 mln widzów oraz 1,44 mln widzów.

Kolejne odcinki, po zmianie czasu emisji na wcześniejszą godzinę (w soboty ok. godz. 13:00) miały znacznie mniejszą widownię - od 403 do 777 tys. widzów.

"Supermodelki" to program rozrywkowy TVP1, w którym młode dziewczyny walczyły o kontrakt na 150 tys. dol. z jedną z agencji modelek.

W finałowym odcinku zmierzyły się ze sobą Natalia Biegańska, Zuzanna Brończyk i Iza Głogowska. Główna nagroda trafiła do tej drugiej.

Jesienią, tym razem na antenie TVN, zadebiutuje kolejny format poświęcony modelkom - "Top model. Zostań modelką".

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: program rozrywkowy | "jedynka" | supermodelki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama