Reklama

"Łozo": Szukam emocji

Wojciech "Łozo" Łozowski, lider grupy Afromental i juror programu "Tylko muzyka. Must be the Music", opowiada, na co zwraca uwagę oceniając uczestników show.

"Kurier TV": W niedzielę, 7 października oglądaliśmy pierwszy półfinałowy odcinek czwartej odsłony programu "Must be the Music". Ma pan już swoich faworytów tej edycji?

Wojciech "Łozo" Łozowski: Pewnie że mam! Ale poprzednie edycje pokazują, że półfinałowe występy tak naprawdę weryfikują to, czy dany wykonawca miał akurat dobre dwie minuty na castingach, czy faktycznie jest w nim coś wyjątkowego.

Czym jest to "coś", co sprawia, że wykonanie się panu podoba?

- Na pewno trzeba mieć odpowiednie umiejętności, żeby po prostu chciało się tego słuchać, wiedzieć, czego się chce i najlepiej mieć własny materiał. Najpiękniej jest, gdy dodatkowo wszystko obsypane jest barwną osobowością i charyzmą.

Reklama

Jakim rodzajem muzyki najłatwiej pana uwieść?

- Wciąż mało jest artystów 'soulowych', grających tzw. 'czarną muzę'. Na nich ciągle czekam, no i gdy już się pojawiają, zdecydowanie mają plusa na wejściu.

Sądzi pan, że talent ma szansę sam się obronić?

- Wydaje mi się że tak, ale gdzieś daleko, poza granicami naszej pięknej 'Polszy'. Tam taki 'goły' talent ma szansę zostać zauważonym przez odpowiednich ludzi, którzy zrobią wszystko, a talent będą tylko wystawiać na scenę, żeby ten wywoływał emocje w ludziach. U nas przydałaby się jeszcze przebojowość, konsekwencja w działaniach, ciężka praca i samozaparcie.

Poprzednią edycję wygrała grupa Lemon. W obecnej zauważył już pan kogoś na podobnie wysokim poziomie?

- Zdecydowanie było parę bardzo elektryzujących wykonań, ale wszystko pokażą półfinały.

Rozm. Monika Ustrzycka

Wszystko o "Must be the Music" - zobacz raport specjalny serwisu MUZYKA!

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Kurier TV
Dowiedz się więcej na temat: Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy