Lis przyciąga do Polsatu miliony
Emitowany w Polsacie program "Co z tą Polską" Tomasza Lisa zarobił jesienią 2006 roku o 2 miliony złotych więcej, niż w podobnym czasie w 2005 roku.
Okazuje się że program przyciąga głównie reklamy aut i innych produktów premium.
Według "Pulsu Biznesu" w czasie emisji programu coraz chętniej reklamują się producenci lepszych kosmetyków, samochodów oraz usług finansowych (banki oraz ubezpieczenia).
Wzrasta też oglądalność programu, szczególnie wśród osób zamożnych oraz wykształconych.
"Cechuje się nadreprezentacją bogatszej widowni, szczególnie interesującej dla reklamodawców" - mówi "Pulsowi Biznesu" Paweł Orkwiszewski z domu mediowego Initiative.
"Oczywiście, bywają też marki masowe, takie jak Tesco, ale to naturalna kolej rzeczy, bo Tomasza Lisa oglądają także przeciętni widzowie, adresaci wielu produktów" - dodaje Paweł Orkwiszewski.
"Reklamy przy programie Lisa sprzedajemy właściwie wyłącznie z cennika. Tym sposobem ich cena jest zdecydowanie wyższa niż czasu reklamowego oferowanego w pakietach" - komentuje Maciej Stec, dyrektor biura reklamy Telewizji Polsat, TV4 i TV Puls.
Cena emisji spotu z reklamowego cennika może być wyższa od tej za emisję w ramach pakietu nawet o 40 lub 50 procent.
Okazuje się zatem, że Tomasz Lis stał się prawdziwym skarbem Polsatu.