Reklama

Konkurencja przed "Kołem fortuny"

Niestety odnowiony i emitowany w Dwójce teleturniej "Koło fortuny" przyciąga przed telewizory mniej widzów niż inne programy emitowane w porze jego emisji przez konkurencyjne stacje

Niestety odnowiony i emitowany w Dwójce teleturniej "Koło fortuny" przyciąga przed telewizory mniej widzów niż inne programy emitowane w porze jego emisji przez konkurencyjne stacje

Programowi udało się jednak poprawić oglądalność pasma, w którym jest emitowany, w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.

Do tej pory wyemitowano cztery odcinki show a każdy z nich gromadził przed telewizorami średnio 2,59 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Udziały TVP2 w rynku w czasie emisji programu wyniosły 17,13 proc. w grupie wszystkich widzów, a w tzw. grupie komercyjnej - 16,22 proc.

W tym czasie pierwsze miejsce wśród stacji zajmuje TVN, który emituje Fakty (4,44 mln widzów).

Reklama

Dalej uplasowały się: TVP1 ("Wieczorynka"; 3,07 mln) i Polsat ("Wydarzenia", "Sport" i "Prognoza pogody"; 2,71 mln).

Nową wersję "Koła fortuny" prowadzi Krzysztof Tyniec.

Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: konkurencja | Koło fortuny | fortuny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy