Konkurencja przed "Kołem fortuny"
Niestety odnowiony i emitowany w Dwójce teleturniej "Koło fortuny" przyciąga przed telewizory mniej widzów niż inne programy emitowane w porze jego emisji przez konkurencyjne stacje
Programowi udało się jednak poprawić oglądalność pasma, w którym jest emitowany, w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.
Do tej pory wyemitowano cztery odcinki show a każdy z nich gromadził przed telewizorami średnio 2,59 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Udziały TVP2 w rynku w czasie emisji programu wyniosły 17,13 proc. w grupie wszystkich widzów, a w tzw. grupie komercyjnej - 16,22 proc.
W tym czasie pierwsze miejsce wśród stacji zajmuje TVN, który emituje Fakty (4,44 mln widzów).
Dalej uplasowały się: TVP1 ("Wieczorynka"; 3,07 mln) i Polsat ("Wydarzenia", "Sport" i "Prognoza pogody"; 2,71 mln).
Nową wersję "Koła fortuny" prowadzi Krzysztof Tyniec.