Kobieca telewizja coraz popularniejsza
Telewizja dla kobiet staje się coraz popularniejsza. W styczniu TVN Style zyskało ponad 22 proc. widowni. Oglądalność rośnie także tematycznej stacji Polsatu skierowanej do kobiet - Polsat Cafe.
W grupie 4+ najchętniej oglądanym kanałem jest TVN Style - ze średnią widownią w liczbie 31,8 tys. co zapewnia stacji 0,45 proc. udziałów w widowni. To o 22 proc. więcej, niż w grudniu 2008. Polsat Cafe - konkurencyjny kanał kobiecy, notuje widownię na poziomie 9,1 tys.
W najbardziej atrakcyjnej dla nadawców grupie 16-49 lat, najpopularniejszy jest kanał TVN Turbo. W styczniu zanotował on średnią oglądalność na poziomie 18,9 tys., dzięki czemu stacja uzyskała udziały w wysokości 0,64 proc.
W tej samej grupie, kanał Polsat Play zanotował średnią widownię na poziomie 5,6 tys., czyli o 23 proc. większą, niż w grudniu 2008.
Tymczasem TVN Style szykuje nową propozycję dla swoich widzów, która może okazać się wiosennym hitem. Stacja pokaże polską wersję programu "Jak dobrze wyglądać nago".
W połowie marca 2009 roku na antenie stacji Polki będą mogły poznać tajniki odpowiedniego dobierania części garderoby.