Reklama

Jak widzowie reagują na Dodę?

MTV Networks Polska nawiązała współpracę z instytutem naukowo-badawczym LAB, zajmującym się badaniami neuromarketingowymi. W kręgu zainteresowań naukowców znalazła się m.in. Dorota "Doda" Rabczewska.

W jej ramach MTVNP skorzysta z badania przeprowadzonego przez instytut, którego rezultaty zostaną ogłoszone podczas konferencji Neuroconnections na początku lutego w Krakowie.

Badanie miało na celu zbadanie reakcji widzów z dwóch krajów - Polski i Australii - na wybrane teledyski oraz ich preferencje w stosunku do poszczególnych wideoklipów i artystów. W jego trakcie dokonano także (za pomocą metody NeuroTrace) pomiaru reakcji emocjonalnych, które towarzyszyły oglądaniu teledysków przez uczestników.

Pod uwagę wzięto utwory popularnych polskich artystów, takich jak Doda czy Feel, gwiazd międzynarodowych i wykonawców australijskich. Było to pierwsze tego typu badanie w Polsce oraz jedno z pierwszych przeprowadzonych na świecie.

Reklama

Rezultaty pokażą, dlaczego widzowie lubią akurat te, a nie inne utwory i co decyduje o popularności konkretnych wykonawców.

MTV Networks Polska ma zamiar przeanalizować wyniki badań oraz uwzględnić wybrane wnioski przy programowaniu zawartości muzycznej stacji ze swojego portfolio, takich, jak: MTV Polska, VH1 Polska oraz Viva Polska.

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: MTV | widzowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy