Reklama

"jak Oni śpiewają" hitem wiosny

Trzecia edycja show "jak Oni śpiewają" przyciągnęła przed ekrany telewizorów średnio 3,13 mln widzów.

Na programie stacja Polsat zarobiła aż 48 mln zł, choć show zgromadziło o pół mln osób mniej niż jesienią.

Najmniejszym zainteresowaniem cieszył się odcinek z 10 maja - obejrzało go 3,13 mln widzów. Najpopularniejszy okazało się wydanie z 5 kwietnia - 4,05 mln.

Dzięki popularności programu, Polsat przebił się do czołówki i osiągnął ponad 26 proc. udziałów w rynku. Stacja stała się liderem pasma. Zaraz za nią uplasowała się TVP1 z 25,23 proc., dzięki emitowanym filmom fabularnym. Na trzecim znalazł się TVN z 17,09 proc. W czasie show "jak Oni śpiewają" emitował seriale "Niania", "Kryminalni" i filmy.

Reklama

Pierwszą edycję "jak Oni śpiewają" śledziło wiosną 2007 roku średnio 4,5 mln widzów, dzięki czemu stacja miała 31-procentowy udział w rynku. Oglądalność drugiej edycji z kolei zmniejszyła się już do 4,1 mln.

Polsat dzięki nadawanym w czasie show blokom reklamowym zarobił blisko 48 mln zł. Firma Rochester, która wyprodukował ostatnią edycję, zajmie się również czwartą odsłoną programu. Na razie jednak stacja nie ujawnia szczegółów.

Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: Polsat | stacja | show | Jak oni śpiewają
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy