Reklama

Ilu widzów ogląda "Na dobre i na złe"?

Trzynastą serię popularnego polskiego serialu "Na dobre i na złe" ogląda w Dwójce średnio 4,6 mln widzów. Podczas nadawania dotychczasowych odcinków stacja zarobiła na emisji spotów reklamowych i plansz sponsorskich około 2,9 mln zł.

Trzynasty sezon serialu "Na dobre i na złe " emitowany jest w Dwójce od 9 września, w piątki o godz. 20.05. Jak dotąd stacja wyemitowała 3 odcinki serialu, które zgromadziły przed odbiornikami średnio 4,6 mln widzów.

Udział stacji w rynku w czasie emisji formatu kształtuje się na poziomie 31,5 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Najchętniej, jak dotąd, oglądany odcinek "Na dobre i na złe" Dwójka wyemitowała 23 września. Serial oglądało wówczas 4,93 mln osób, a udział stacji w rynku wynosił 32,94 proc.

Reklama

Średnie wyniki Dwójki lokują stację na pierwszej pozycji pod względem oglądalności w tym czasie antenowym. Drugie miejsce w piątkowym wieczornym paśmie zajmuje Jedynka, który przyciąga przed telewizory średnio 14,45 proc. widowni (m.in. "Pogoda" i pasmo filmowe), a trzecia lokata należała do Polsatu z 11,05 proc. udziału w rynku (pasmo filmowe).TVN uplasował się na czwartej pozycji z udziałem w rynku na poziomie 10,38 proc. (m.in. "Wszyscy kochają Romana" i pasmo filmowe).

"Na dobre i na złe" zadebiutowało w Dwójce w listopadzie 1999 roku. Obecnie stacja nadaje 13. sezon produkcji.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana polskiej telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: serial
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy