Gwiazdy na lodzie zarobiły
Dzięki programowi "Gwiazdy tańczą na lodzie" telewizyjna Dwójka zarobiła przy okazji emisji reklam 20 milionów złotych. Format oglądało średnio 4,48 mln osób, zapewniając stacji ponad 30 proc. udziału w rynku.
Jak można się spodziewać, największą oglądalność miał finał programu, emitowany 7 grudnia - średnio oglądało go 5,33 mln osób.
TVP2 dzięki emisji widowiska była zdecydowanym liderem pasma. Telewizję TVN śledziło przed telewizorami w tym czasie 3,09 mln widzów (20,89 proc. udziałów w rynku), TVP1 2,32 mln widzów (15,68 proc. udziałów w rynku), Polsat - 1,94 mln widzów (13,11 proc. udziałów w rynku) - dane AGB NMR.
Program spodobał się na tyle, że wiosną ruszy jego druga edycja.