"Dzień Dobry TVN" poprawia wyniki
"Dzień Dobry TVN" jako jedyny wśród programów śniadaniowych poprawił wyniki oglądalności w porównaniu z poprzednim miesiącem.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w maju program telewizji TVN oglądało średnio 768 tys. widzów, co oznacza, że w porównaniu do kwietnia może się pochwalić wzrostem oglądalności o 27 tys. odbiorców.
Spadek widowni zanotowały natomiast konkurencyjne programy.
"Kawę czy herbatę" (TVP1) oglądało w maju średnio 504 tys. osób (spadek o 65 tys.widzów) a "Pytanie na śniadanie" (TVP2) - 474 tys. (spadek o 35 tys. widzów).
Jeszcze słabsze są wyniki "Poranków". Ten w ten TVP Info przyciągał w poprzednim miesiącu 317 tys. odbiorców, a ten w TVN24 - 276 tys. widzów.