Doda kuszona przez TVN
Dobrej sprzedaży płyt w Polsce już od dawna nie warunkuje ich poziom artystyczny, a częstotliwość pojawiania się w mediach. Współpraca Dody z mediami przebiega na zasadach symbiozy.
Po odrzuceniu przez Rabczewską propozycji zostania jurorem w programie TVN "You can dance - Po prostu tańcz" stacja nie daje za wygraną i zaproponowała Dodzie prowadzenie programu poświęconego muzyce oraz show-biznesowi, gdzie piosenkarka miałaby duży wpływ na formułę programu. Format mógłby wystartować nawet późną jesienią.
Wokalistka rozważa ofertę tym bardziej, że niebawem ma premierę jej nowa płyta, której kampania promocyjna ma otrzymać strategiczny wymiar. Doda nie ukrywa, że bardzo zależy jej na sprzedaniu jak największej ilości płyt. Nie wszystkie jednak media są sojuszniczo nastawione do artystycznych dokonań piosenkarki. Radio Zet odmówiło puszczania w swojej stacji nowej piosenki Dody w imię troski o jakość playlisty.