Reklama

Czarny ekran zamiast kreskówek

Już 12 czerwca zamiast ulubionych kreskówek, widzowie Nickelodeon zobaczą jedynie czarny ekran telewizora. Stacja na cztery godziny przerwie emisję programu, by zachęcić swoich małych i trochę starszych widzów do spędzenia aktywnego popołudnia na świeżym powietrzu.

Jest to element kampanii "Dzień Zabawy Nickelodeon", która od kilku lat cieszy się ogromnym powodzeniem na całym świecie. W Polsce organizowana jest po raz pierwszy.

Pierwsza polska odsłona "Dnia Zabawy Nickelodeon" organizowana jest w Warszawie, ale stacja zachęca, by także inne miasta przyłączyły się do ich inicjatywy, namawiając swoich młodszych mieszkańców do spędzenia środowego popołudnia na świeżym powietrzu.

"Wiemy, że jeden dzień bez telewizora nie nauczy dzieci właściwego dzielenia czasu spędzanego w domu i na świeżym powietrzu. Wierzymy jednak, że nasza akcja zmotywuje je do zrobienia pierwszego kroku w kwestii zmiany sposobu spędzania wolnego czasu. Nie zależy nam na tym, aby dzieci spędziły Dzień Zabawy Nickelodeon w określony sposób - chodzi o to, by po prostu wyszły na zewnątrz i były aktywne" - powiedziała Milagros Aleman, VP/General Manager Nickelodeon Northern Europe.

Reklama

Akcję "Dzień Zabawy Nickelodeon" wsparły także słynne mamy - Odeta Moro-Figurska i Natalia Przybysz, które opowiedziały o tym, jak bawiły się będąc dziećmi i podpowiedziały, w jaki sposób można konstruktywnie spędzać czas z dziećmi na powietrzu.

Nickelodeon to jeden z najchętniej oglądanych kanałów dziecięcych w Polsce. Stacja ta istnieje od 33 lat i nadawana jest w 175 krajach, w 25 językach. Emitowane są takie hity jak "SpongeBob Kanciastoporty", "Dora" i "Pingwiny z Madagaskaru".

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kreskówki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy